Toffe winterbaan gezocht!

Hallo Liebe Leute!

Mijn naam is Maryam en ben nieuw hier op het forum.
Ik kreeg deze website als tip om een oproepje te plaatsen omdat hier veel behulpzame leden zijn :)

Een beetje last minute ben ik nog op zoek naar een toffe baan in de Alpen.
Ik dacht iets gaafs gevonden te hebben, echter toen het tijd was om mijn contract te verzenden liet de manager niks meer van zich horen :(

Dus ik vervolg mijn zoektocht!
Het lijkt mij erg leuk om in een gezellig gebied in de Après-ski te werken of in een bruisend hotel.
Eventueel in een ski verhuur zaak of eventuele andere leuke plekken met gezellige collega’s.
Ik sta overal voor open!

Ik zal mezelf ook eens voorstellen:
Mijn naam is dus Maryam, maar vrienden noemen me May. Ik ben een 28 jarige Bosschenaar met 12 jaar ervaring als manager in de pizza branche.
Mijn laatste jaar in de branche was ik supervisor, wat betekende dat ik meerdere winkels onder me om aan te sturen.
Daarnaast heb ik een fitness diploma en sport zelf ook graag in de vorm van fitness, mountainbiken of hiken.
Fotografie is daarnaast ook nog een hobby van me, dus ik kan zelfs helpen met het maken van mooie content voor jouw website of social media! Heb je hulp nodig met social media? Daar kan ik ook mee helpen uiteraard :)

Ik ben als persoon heel ruimdenkend en makkelijk in de omgang, en kletsen met mensen gaat vanzelf. Omdat ik uit Brabant kom, is sociale interactie hier een groot onderdeel van de cultuur. Echte Brabantse gezelligheid dus!
Ik hou enorm van gezelligheid met leuke mensen, maar kan ook volledig opladen in de natuur.
In de bergen zijn geeft me altijd een ontzettende boost!

Mijn Engels is erg goed, net als mijn Nederlands natuurlijk. Ik heb een redelijke kennis van het Duits en spreek het ook een beetje. Ik zie dit als de perfecte kans om mijn taalvaardigheid verder te verbeteren :)
Net als mij skiskills trouwens, want ik heb nog nooit geskied of snowboard en wil dit ZO GRAAG leren!

Ben jij of ken jij degene die mij kan helpen aan de perfecte baan?
Let me know, want ik kan niet wachten op een nieuw avontuur!!

null

Hi Wander.with.may,

Je bent nog redelijk op tijd hoor, er staan nog voldoende vacatures open. Op leisureworkers.com staan tal van vacatures in Oostenrijk (vaak bij Nederlandse ondernemers) waar je op kan reageren :-)

Succes met de zoektocht!

Groetjes,
Silvijn

https://www.werkeninoostenrijk.nl/vacature/barkeeper-m-v-te-…

Zag dat de Cin Cin ook nog opzoek was :-)

heb je al iets gevonden? heb een job in alpe d’huez voor je ?

Plaats een reactie