van 9 t/m 23 februari werken in Oostenrijk (als skilerares of in B&B/pension)

Hoi,

Begin volgend jaar neem ik een break van werk in Nederland. Eerst ben ik een paar weken aan het skiën, met o.a. huttentocht en skiën met vrienden. Van vrijdag 9 februari tot vrijdag 23 februari '24 heb ik tijd en wil ik graag het ontbijt in een pension of B&B verzorgen of met een leuke familie/groep mee gaan als skilerares.
Ik heb ruim 10 jaar skiles gegeven in het Zillertal, veelal privé les (volwassenen & kinderen en veel ervaring met ‘angstige’ skiërs). Anwarter gehaald bij Tiroler Skilehrer verband. Hebben je een gouden tip? Laat het hieronder weten en/of ik kom graag met je in contact!

Groet, Ilse

*bericht bewerkt door moderator (Roel) op 06 nov 2023 13:43

goedemorgen Ilse,

zou je het leuk vinden om wat te mailen over het winterportseizoen?
.
momenteel ben ik me aan het orienteren voor een website over wintersport met een skitour die je met een groep of privegroep kan boeken. echter bij een beginnende website heb je kans dat het 1e jaar geen boekingen heb of misschien een paar. Maar jij zou een goede kandidaat zijn die de skitour zou kunnen begeleiden. Het is geen skiles geven (wel handig dat je zelf goed kan skien) maar begeleiding, als een skigids door het skigebied. je kent het skigebied goed, weet waar de hutten/restaurants zijn, spreekt ned&dui…overleg met de groep waar te starten, lunchen en finish…zodat de groep een een toffe wintersport heeft

zelf ben ik man, 51jr, vrijgezel en heb ook wintersport als hobby…ski al heel wat jaar, in 2017/2018 heb ik ook skianwarter gehaald…Maar ik ski nu alleen nog recreatief…
mijn idee is dan ook om een freelancer in te zetten die een groep kan begeleiden en dit dus ook tof vind…

laat maar weten wat je idee zijn, gewoon wat mailen is ook goed, dat helpt weer bij het opstarten van het seizoen…

wintersportgroet,
Mark

Hoi Mark, wat een leuke idee heb je! Ik sta er wel voor open om jouw idee verder te verkennen! Ik ben ook benieuwd of je een bepaalde gebied in gedachten hebt, en hoe je het qua accommodatie dan voor je ziet. Wil je me mailen op boersma.ilse@gmail.com?

Hoi Ilse,

is zeker leuk om te doen, gewoon fun met een skitour, waar een skitourbegeleider/gids vooraan skiet en de start/eindtijden, route en restaurantstops met de klant/skigroep bespreekt… klant kan kiezen voor 3 of 6dagen skitour in een gemixte groep of een privegroep (bv gezin of 4vrienden) verdeeld over 2groepen, 1x blauwe piste en 1x blauw/rodepiste. De klant moet wel wat kunnen skien, remmen/bocht maken.Skigebied skiwelt 280km aan pistesen 80restaurants/veelzijdige gebied, bv avondskien/rodeln /avondrodeln verlicht.
de rest zal ik naar je emailadres mailen.
wintersportgroet
Mark

Plaats een reactie