Semi last minute - volgende week (ca 7-10 dec )samen skiën/boarden?

Met alle sneeuw die er gevallen is kriebelt het. Kerst duurt nog zo lang dus wil volgend weekend kijken of een paar dagen sneeuw alvast gaat lukken.

Maar ik zit met twee kleine problemen:

  1. Nog niemand die mee wil, zou de eerste keer alleen niet zijn maar samen is gezelliger
  2. Mijn winterbanden zitten nog niet onder de auto, dat komt de week er na pas (oeps. foutje.)

Dus heb jij zin om volgende week (bvb woensdagavond of donderdag vertrek) al een weekendje naar de sneeuw te gaan en beschik je over een auto mét winterbanden? Stuur me dan een bericht. Meerdere mensen natuurlijk ook welkom!

Waarheen: Eerste denkrichting obv weersverwachtingen / omstandigheden / reisafstand is Arlberg, maar kan wat mij betreft ook elders in Oostenrijk/Zwitserland. Afgelopen jaren voornamelijk in Italië geskied en ondanks de gastronomische voordelen denk ik iets te ver rijden en minder gebieden met nu goede omstandigheden dus dat ligt minder voor de hand.

Over mij:

  • Ski alles en overal, voorkeur voor zwart/skiroutes/buckels/offpiste maar kan ook genieten van lekker toeren door een gebied.
  • Drankje na het skiën: heerlijk! Hou van een beetje (of wat meer) gezelligheid, zo lang het maar niet ten koste gaat van de eerste lift de volgende ochtend.
  • Geloof heilig in FRIENDS on a powder day. Poeder is fantastisch maar alleen mét mensen die ook de benodigde gear hebben.
  • Kan in de auto zowel uren als chauffeur of als Dj fungeren
  • Seizoen 2023 gaat langzaam richting 60 skidagen, help mij om hier over heen te gaan!

Jij…

  • bent bij voorkeur ergens tussen 25-45
  • beschikt over een auto. Met winterbanden.
  • bent liefhebber van bergen, sneeuw en veel afdalingen!
  • kan een beetje skiën of boarden
  • hebt een goede muzieksmaak (maar wat dat is kan over onderhandeld worden onderweg)

*bericht bewerkt door michielr op 29 nov 2023 15:23

dag michiel, auto met winterbanden heb ik ook niet ter beschikking maar de rest van je verhaal intresseert me wel, ik ben wel 46 ipv 45 😉

Ach ja, het is een voorkeur he? Daar kom ik wel over heen zolang je het allemaal maar een beetje bij kan houden ;)

Maar een derde inclusief een auto met winterbanden hebben we dan nog wel nodig.

Oke ,👍 ik hou het mee in het oog.

Zo lang duurt het toch niet om je winterbanden te monteren?

Zo lang duurt het toch niet om je winterbanden te monteren?

boarder op 30 nov 2023 13:14

als je via een leasecontract gebonden bent aan bepaalde leveranciers dan duurt het wel degelijk lang. Vooral als je te laat bent geweest met inplannen.

Als je een contract hebt voor stalling/opslag en 2 jaarlijkse wissel dan ben je afhankelijk van de tijd die die garage nodig heeft. En te laat inplannen is dan pijnlijk ja.

Plaats een reactie