Waar nieuwe boots kopen?

Hoi,

Ik wil graag nieuwe snowboardboots kopen als opvolger op mijn Burton Moto boots.
Is er ergens een outlet die jullie aanraden of een winkel met een groot aanbod in België of NL( of duitsland)
Decathlon was niet meteen een succes. AS Adventure had weinig maten om te passen.
Thanks!

Misschien een regio erbij zetten en hoe ver wil je rijden?

Hoi,

Regio maakt niet zo veel uit hoor, Limburg, Noord Brabant, over de grens in Duitsland ( Friesland is nu mss wel te ver ;))

https://www.yetiboards.be/
Dit is in Genk, Belgisch Limburg

Hi Nathalie,

Ikzelf heb mijn snowboardschoenen een aantal jaren geleden gehaald bij Burnside in Deventer. Veel verschillende merken, veel verschillende schoenen. Mogelijk is het ver rijden voor je, maar dat was het voor mijzelf ook. Reden dat ik daar alsnog mijn snowboardschoenen heb gehaald is dat ze jou de mogelijkheid geven om de schoen een week (cq. één vakantie) te proberen na aankoop. Bevallen de schoenen niet? Dan gaan ze met jou op zoek naar een andere schoen uit hun assortiment. Voor mijn huidige schoenen had ik drie jaar andere (toen nieuwe) snowboardschoenen (elders gekocht), maar ze zaten dusdanig vervelend dat het gepaard ging met pijn aan het einde van de dag en uiteindelijk dus ook plezier op de piste. Het enige wat Burnside niet doet is schoenen van dit jaar afprijzen. Maar dat vind ikzelf niet vervelend als ze de mogelijkheid bieden om de schoenen terug te brengen. Ik heb mijn huidige schoenen uiteindelijk niet om hoeven ruilen, ze zitten heerlijk, maar vond het wel ontzettend prettig om dure schoenen (want het is natuurlijk wel een investering) te kunnen ruilen na een week sneeuwplezier.

*bericht bewerkt door SnowBoardAustria op 27 dec 2023 13:57

Burnside Deventer altijd +1. Rij er zelf ook 120km voor, enkele reis.
En neem je skateboard of inline skates mee voor een rondje op één van de oudste en beste indoor skatebanen.

Je kan ook naar Nieuwegein, hebben ook een groot assortiment met aanpasservice. Skishop Nieuwegein.

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Plaats een reactie