Skiroute 43 kitzbühel

Ik ski persoonlijk al sinds jaar en dag in Skiwelt en kitzbühel, waar ik ieder jaar weer iets voor mij “nieuws” probeer op te zoeken. Nu kwam mij vorig bovenop de pengelstein skiroute 34 onder ogen, deze was toen alleen helaas gesloten.

Dit jaar zou ik deze graag wel willen skiën, mits de condities het toelaten. Zijn er hier skiërs die ervaring hebben met deze skiroute, zo ja, wat zijn jullie ervaringen? En je komt dan beneden in jochberg uit maar nog een stuk van de lift zo te zien?

*bericht bewerkt door maurits033 op 05 jan 2024 00:09

Prima skiroute, eerste deel is zoals vele skiroutes afhankelijk van de sneeuwcondities goed te doen of werken en dit hangt natuurlijk ook van je eigen skikwaliteiten af maar het is geen extreme skiroute. Het tweede deel is een glij pad door een schitterende omgeving, vooral kort na recente sneeuwval.
De Fußweg waar je op uit komt kun je dus wandelen naar de lift maar is nog een behoorlijk stukkie, beter pak je een taxi die er standaard staan te wachten en kun je zelf zeggen waar je heen wilt.
Veel plezier en laat nog fff weten hoe je de skiroute ervaren hebt, altijd leuk☃️

LA NORMA😍☃️

Exact dezelfde ervaring als Piefke. Enorm van genoten van de omgeving en met de taxi richting Jochberg gegaan. Dat was toch iets verder als dat het op de kaart leek. Mocht er sneeuw gaan vallen tijdens je verblijf, plan deze route dan na de verse sneeuwval.

Ik vind de skiroute naar Aschau mooier trouwens. En daar de bus pakken.

Totales Vollidiot

Dank voor de reacties! Afhankelijk van de sneeuwcondities ga ik ze proberen allebei te skiën in mijn vakantie, maar het vooruitzicht is op dit moment in ieder geval om niet over te klagen. De taxiprijzen zullen wel meevallen toch??

Het is 500 meter lopen door weilanden zie ik op google maps

Dank voor de reacties! Afhankelijk van de sneeuwcondities ga ik ze proberen allebei te skiën in mijn vakantie, maar het vooruitzicht is op dit moment in ieder geval om niet over te klagen. De taxiprijzen zullen wel meevallen toch??

maurits033 op 08 jan 2024 13:13

Taxi’s zijn niet duur in tirol.

Totales Vollidiot

Plaats een reactie