Skiër of snowboarders gezocht voor Oostenrijk

Hallo sneeuw jagers,
Momenteel zijn we met 3 vrienden en we zoeken nog 3 personen die mee willen naar Oostenrijk.
De bedoeling is om een chalet af te huren we zijn flexibel qua tijd in eind februari - maart
Rond de datum 26-02-24/30-03-24 heb je interesse neem dan contact met me op of stuur een privé bericht.

Eerste wat ik denk als ik dit lees is ‘waarom zoek je niet iets dat geschikt is voor 3 personen?’ (hotel, appartement, waarom per se een chalet?)

Willen jullie nieuwe mensen leren kennen? Gaat het om de gezelligheid, of om kosten te delen. Misschien iets meer info geven om reacties te krijgen.

Hallo sneeuw jagers,
Momenteel zijn we met 3 vrienden en we zoeken nog 3 personen die mee willen naar Oostenrijk.
De bedoeling is om een chalet af te huren we zijn flexibel qua tijd in eind februari - maart
Rond de datum 26-02-24/30-03-24 heb je interesse neem dan contact met me op of stuur een privé bericht.

~verwijderd~ op 22 jan 2024 23:58

Hoi ,
Ik probeer een 50+ trip samen te stellen voor een lang weekend, een hele week is mij ook te lang ivm werk etc. Stuur maar een persoonlijk berichtje als je het leuk vind.
Zelf ben ik 55 jaar, sportief en ik snowboard.
Groet Rik
rveen@amadon.nl

Plaats een reactie