fanatieke / ervaren skiërs gezocht

Hoi, ik ben een man van begin 40 en op zoek naar andere skiliefhebbers (m/v) om mee in contact te komen en mee te gaan op wintersport. Meestal ga ik jaarlijks wel enkele keren via diverse (samengestelde) groepjes.

Ik ben in het bijzonder op zoek naar mensen die echt voor het skiën komen, ervan genieten om flink kilometers te maken en bijvoorbeeld ook enkele zwarte pistes of offpiste-gedeelten achter elkaar kunnen (en willen) doen. En die het eventueel ook leuk vinden om met een gids langere offpiste-trips te maken.

En natuurlijk gaan we aan het einde van de dag dan ook drankjes drinken, gezellig koken of hapje uiteten.

Heb je interesse of wil je meer weten? Stuur me even een privébericht.

*bericht bewerkt door Liefhebber82 op 29 mrt 2024 18:24

Zijn er specifieke periodes waarin je zou willen gaan? Of specifieke bestemmingen/regio’s waar je juist wel of niet heen wil?

Een amateur is gewoon een liefhebber

Hi Biggie,

Dank voor je reactie. Ik ben dit seizoen geweest in Val Thorens, Les Deux Alpes, Alp D’Huez, La Plagne en Les Arcs en een dag met een groepje + gids in La Grave. In Oostenrijk ben ik al tijdje niet meer geweest, maar enkele jaren geleden had ik ook erg veel lol in St Anton, Lech, en de omgeving van Gerlos en Mayrhofen. Meestal reis ik in gezelschappen waar ook minder ervaren skiërs meegaan waardoor we (i.v.m. niveauverschil) moeten opsplitsen. We treffen elkaar dan wel tijdens het lunch (als we in de buurt zijn) en bij de borrel aan het einde van de dag.

Qua periode ben ik flexibel. Had me er bij neergelegd dat het seizoen er nu opzit. Maar wie weet, misschien nog een kort tripje :-)

*bericht bewerkt door Liefhebber82 op 30 mrt 2024 14:25

Waar en wanneer zou je vertrekken en hoelang ?

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Ha Peter, heb op dit moment (nog) geen concrete plannen.

Plaats een reactie