Last minute kort skiweekendje 22-03/25-03 of 29-03/01-04

Dit jaar heb ik de mazzel gehad al tweemaal op wintersport te kunnen gaan.

Desondanks blijft het kriebelen en zou ik nog met een medeforumlid een weekendje naar Oostenrijk afzakken. Helaas kan deze trip niet door gaan. Daar komt bij dat iedereen in mijn omgeving al “klaar is met de wintersport voor dit jaar”(onverstelbaar voor mij, maar het schijnt toch te kunnen)…

Dus daarom plaats ik deze oproep:
Ik wil graag een vol weekend (dus aankomend weekend of de week er op) knallen in de sneeuw, bij voorkeur een gebied op behoorlijke hoogte om pap te voorkomen.

Echte voorkeuren voor een gebied (buiten hoogte) heb ik verder niet. Ook qua reismaatje heb ik weinig tot geen voorkeur, behalve dat het wel een beetje moet klikken ;-).

Snowboarden heeft voor mij wel de prioriteit, maar een beetje après-skiën kan natuurlijk nooit kwaad ;-)

Wie o wie heeft er zin nog een weekendje in de sneeuw te gaan knallen?

If you snooze, you loose!

Aiiii, lastig lastig… Ik had hetzelfde probleem dat vrienden toch niet konden ivm onvoorziene omstandigheden… Bij mij kriebelt het echter nog steeds om nog een weekendje te boarden maar kan uit mijn vriendengroep niemand mee mee krijgen! Had ook het idee om naar Oostenrijk te gaan dat weekend… Donderdag middag heen rijden en zondag namiddag terug! Puur knallen, want apres ski kan me gejat worden, muv een paar pilsjes na een mooie dag op de piste!

Hoe zie je de reis voor je eventueel? Heb je vervoer?

Ik kan nog niets toezeggen verder hoor, want volgens mij houdt mijn vrouw er al geen rekening meer mee… haha

Ik kan nog niets toezeggen verder hoor, want volgens mij houdt mijn vrouw er al geen rekening meer mee… haha

Harm op 19 mrt. 2012 11:11

Hahaha!!

Klinkt als het mooie plan wat ik ook (ongeveer) in mijn hoofd had zitten. Wat mij betreft staat er nog niks vast en kunnen we natuurlijk gewoon alles bespreken (zelfs de datum is nog niet eens echt heilig voor me).

Vervoer kan ik waarschijnlijk wel regelen, helaas wel zonder winterbanden (kettingen moet ik ook nog ergens vandaan trekken dan).

Mijn idee was idd op donderdagmiddag heen, bij voorkeur naar een wat hoger gebied ivm de sneeuwkwaliteit (stubai, sölden, etc.), maar heb niet echt een specifieke voorkeur voor een gebied. Vrijdag, zaterdag en zondagochtend nog lekker raggen en dan zondagmiddag weer richting huis.

Aangezien het mijn 3e trip wordt probeer ik wel een beetje op het budget te letten, maar het hoeft ook weer niet perse geheel low-budget te zijn.

Laat maar weten of je nog interesse hebt en of het een beetje bij jouw idee aansluit! ;-)

If you snooze, you loose!

Zou voor mij ook de 3e worden hoor, dus ook zo budget mogelijk. Bloed kruipt waar het niet gaan kan hè…

Ik ga nog eens kijken wat de mogelijkheden zijn. Heb wel een auto met winterbanden en rij ook nog eens LPG maar weet niet of die vrij is dat weekend.

Ik kom er vandaag of morgen uiterlijk op terug…

Prima!

If you snooze, you loose!

Wij hebben met vier gasten een midweekski in Flaine geboekt. Voor €169,- p.p. en € 50 boekingskorting (is toch weer een halve tank diesel:)

Gaan komende zondag rijden. Maandag t/m vrijdag boarden/skien. Vrijdagmiddag weer terug naar huis.

Pak je toch nog een weekje sneeuw en je bent de weekenden thuis (bij je meisje;)

@Pascal, Klinkt heel erg goed! Zeker niet duur!!

Helaas is het voor mij werktechnisch gezien niet mogelijk om een hele week op zo’n korte termijn weg te zijn.

Twee dagen afwezig is voor mij voorlopig even de max…

If you snooze, you loose!

oke jeff, ik wacht het wel rustig af,
je heb me nr.

Kijk maar verder. Ik sluit het seizoen officieel af. Ga het geld en de tijd even in het huis steken en ga de voorpret opstarten voor volgend seizoen… ;)

Huh, had een reactie getikt maar die komt nu ipv mijn reactie van 12.43 uur. Maar goed, ik ga niet mee… Ga het geld en de tijd anders besteden. Veel plezier!

Hmm, volgens mij is het nu toch echt 17.48 uur maar als ik dit bericht plaats staat er 12.48 uur. Heel raar!

@Harm, er is wat met de tijd hier, bij Niels zijn topic over zijn reisverslag komen er ook reacties tussen die later geplaatst zijn maar eerder op tijd er tussen staan. Leest heel vreemd ;)
Over een weekend weg, ik ga woensdag nog ff lekker paar dagen skiën tot zondag, met collega’s.
De meiden willen allen hun eigen kamer anders konden jullie langs komen haha, maar zit niet in een hoog skigebied, maar er ligt nog wel veel sneeuw, mijn zoon is net terug:)

Dienten Die Alte schule

Beste jeff. Als jullie nog een plaatje vrij hebben dan zou ik ook erg graag mee willen een weekend zou je mij anders vanavond even willen bellen 0653709619 mvg. Edwin

@Harm, Jammer dat je niet mee gaat. Maar een goed dak boven je hoofd is ook belangrijk ;-). Veel plezier alvast met de voorpret voor volgend jaar!

@Edwin, heb jij nog specifieke voorkeuren voor gebieden of één van de twee voorgestelde weekenden? Dan kunnen we misschien naar accomodatie e.d. gaan kijken…Dat kunnen we verder wel per p.m. afhandelen denk ik!

If you snooze, you loose!

@Edwin, leuk dat je ook mee wilt! Wat mij betreft ook hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Maak anders even een account aan. Dan hoeven we ook geen privé info (telefoonnummers, mail- en woonadressen e.d.) over het forum te spuien…Kijk we even verder als Harm er uit is of hij nog mee kan, mag en wil ;-).

If you snooze, you loose!

hey jeff, het liefst een wat groter gebied dat vind ik wel fijn ben vorig jaar in st anton geweest top gebied en ook nog vrij hoog en de prijzen vallen allemaal wel mee als je een beetje normaal doet bel me anders morgen maar even dat is veel beter
mvg edwin

Edwin ik zal vanavond even contact met je opnemen. Mochten er nog anderen geïnteresseerd zijn: laat het maar weten!

If you snooze, you loose!

Als jullie gaan, kom dan ook naar Flaine;)

jeff, ik moet de knoop doorhakken heb vanmorgen gevraagt of het nog mogelijk was om deze maand een paar dagen vrij te krijgen maar me baas gaat er niet meer in mee helaas,
en voor alleen een weekend vind ik het de moeite niet,

groet edwin

@edwin, jammer maar wel begrijpelijk. Mij gaat het helaas niet meer lukken om een volle week nog weg te gaan (zowel kostentechnisch als met aanvragen vrije dagen).

Mocht er toch nog iemand anders zich geroepen voelen; ik ga dus toch nog steeds erg graag een lang weekend ;-)

If you snooze, you loose!

Plaats een reactie