Wintersport maatje(s) gezocht Feb/Maart '13

Hi!

Mijn vrienden zijn allemaal druk bezig met hun studie op dit moment en ik neem zelf 6 maanden een break met mn studie.
Daarom ben ik op zoek naar mensen die interesse hebben om mee te gaan op wintersport (m/v, skiër/boarder). Het zou voor mij wel de eerste keer zijn (ik heb wel eens in binnenhallen geskied).
De datum dat ik zou willen gaan ligt nog niet vast, dus daar kan over gesproken worden.
Ik ben 19 jaar, bijna 20, en zou het liefst willen gaan skiën, natuurlijk houd ik er ook van om een drankje te doen!

Interesse? laat het me weten!

Hoi Anglc,
Patrick en ik zijn nog op zoek naar mensen die mee willen skiën, zie forum 9 maart reisgenootjes gezocht. Ons idee is naar Ischgl in Oostenrijk te gaan van 9-16 maart. Ischgl is een heel mooi skigebied en heeft een superleuke apres ski! Interesse om mee te gaan? Laat dan even een berichtje achter bij ons in het bericht! Zou gezellig zijn!
Groetjes Femke

hey ik zoek ook nog mensen voor wintersport, alleen ben ik beperkt to de 1e week van februari vanwege mijn studie. KAn goed snowboarden en hou ook wel van een biertje:P

Hoi Anglc,

Misschien al beetje laat aangezien je dit bericht al een week geleden gepost hebt.
Ik ben momenteel ook aan het kijken om weer is aftezakken naar de sneeuw, alleen mijn vaste maatjes hebben door verschillende oorzaken af moeten haken.

Ik ben zelf 21 jaar oud en snowboarder, het lijkt me wel grappig om met een groep "wild vreemde: mensen te gaan

Als je alsnog interesse hebt ik heb ook een topic geopend met de vraag voor reismaatjes voor de week van carnaval 8/2-18/2

Groeten

Hoi anglc,

Ik weet niet of je inmiddels al een reis geboekt hebt, maar ik ben ook nog opzoek naar iemand/een groep mensen om mee te skiën/snowboarden. Mijn vrienden hebben het dit jaar namelijk allemaal te druk met hun studie of geen geld om op wintersport te gaan
Ikzelf heb veel skiervaring en snowboard nu sinds een paar jaar.
Ik ben 18 jaar en ik ga het liefst in februari.
Als je nog interesse hebt, laat het me weten.

Groetjes,
Renske

Hey Anglc
Ik wil ook graag op wintersport is er al duidelijk wanneer jullie gaan?

Met vriendelijk groet Gulian

Hier nog mensen die nog wil skiën en ook vakantie kunnen krijgen van 16-23 maart?

Plaats een reactie