Skibus Damüls - Faschina

Dit onderwerp gaat over de bestemming Faschina

Komend jaar ga ik voor de 2e x naar Damüls met een vriend. De vorige keer hebben we Faschina niet bezocht, dus dat willen we nu wel graag doen. Ons hotel ligt aan piste 2 in Damüls.

Is er iemand die weet of de verbinding met de skibus van Damüls naar Faschina goed te doen is? Gaat deze regelmatig en vlot? Waar kun je dan het beste opstappen? Uga parking misschien?

Bedankt en groet, Nick.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Van Uga lift (dorpsbus of met de skies), neem je de bus lijn 77 , die gaat richting Bludenz , dan passeer je Faschina. Ik denk alle hr gaat een bus.
Een beetje verder is er nog een klein skigebiedje “Sonntag” . Zeker de moeite waard, voor een (halve) dag.
Ouderwets, maar super rustig.
Veel plezier

Van Uga lift (dorpsbus of met de skies), neem je de bus lijn 77 , die gaat richting Bludenz , dan passeer je Faschina. Ik denk alle hr gaat een bus.
Een beetje verder is er nog een klein skigebiedje “Sonntag” . Zeker de moeite waard, voor een (halve) dag.
Ouderwets, maar super rustig.
Veel plezier

Marc1 op 21 nov 2022 11:31

Dankje @Marc1, Bij de Uga lift kunnen wij gemakkelijk en snel op de ski’s komen.
Alle hr = elk uur? Dan moet je het dus wel een beetje plannen om niet te lang te wachten.
Het is maar een kort ritje toch?

Sonntag heb ik ook gezien idd. Lijkt me zeker leuk. Maar of dat deze x ook nog in ons schema van 5 dagen skiën gaat passen weet ik niet. We willen namelijk ook naar Diedamskopf en Warth-Schröcken.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Hallo,
de skibus veranderd van Nr. ipv 77 wordt het 570 , dit vanaf 11 dec .
Hij rijdt inderdaad 1x hr ( 8:28, 9:28, 9:58, 10:58…)
terug: 11:25-12:25-13:30-14:31-16:36
reistijd +/- 5 min.
Meer info op https://www.vmobil.at/bus-bahn/das-vvv-liniennetz/linie-77…
Bij busstop aan Uga lift hangt zeker een uurregeling uit.
Grt

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 22 nov 2022 13:23

Hallo,
de skibus veranderd van Nr. ipv 77 wordt het 570 , dit vanaf 11 dec .
Hij rijdt inderdaad 1x hr ( 8:28, 9:28, 9:58, 10:58…)
terug: 11:25-12:25-13:30-14:31-16:36
reistijd +/- 5 min.
Meer info op https://www.vmobil.at/bus-bahn/das-vvv-liniennetz/linie-77…
Bij busstop aan Uga lift hangt zeker een uurregeling uit.
Grt

Marc1 op 22 nov 2022 11:15

Hartelijk dank @Marc1 opnieuw bij de voorbereidingen voor ons bezoek aan Damüls. Duidelijk verhaal. Goed te plannen voor ons. Gaan we zeker een dagdeel Faschina doen!

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Plaats een reactie