Last-minute reis naar Zwitserland! (Fiesch)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Fiesch

Hallo allemaal!

Ik heb een last-minute reis naar Zwitserland te koop (morgenavond heen, maandagochtend terug).

Dinsdagmiddag heb ik een weekend-trip naar Fiesch geboekt (alleen voor mezelf). Nachttrein (ÖBB NightJet Utrecht-Basel), accommodatie, alles klaar, heel veel zin in…
Dinsdagavond kwam een vriend langs om onze ski’s/board te waxen.
Woensdagavong hoorde ik van hem dat ie covid heeft opgelopen…

Dus ja, ik moet in quarantaine en ga helaas niet meer. Maar one man’s hell is another’s fortune: de treintickets mogen niet geanuleerd worden, en weggooien is zonde, dus ik zou het top vinden als iemand daar gebruik van zou willen maken.

Ik heb er in totaal €93,80 voor betaald maar nu zjin ze al €117 op de website (en na middenacht worden ze veel duurder). Je kunt die van mijn voor €50 hebben.

Daarnaast heb ik ook een twin-kamer in een hotel geboekt voor €52. Voor die reservering kan ik wel een “credit” krijgen, maar als je dat wil kunnen we mijn reservering wijzigen; dan kunnen we alles voor €95 maken.

Skipass kost ongeveer €112 voor 2 dagen.

Als jullie interesse hebben (of als jullie iemand kennen die geïnteresseerd zou kunnen zijn), laat het maar weten!

Meer info over het gebied: https://www.wintersport.nl/skigebieden/fiesch

PS: Nee, je hebt gelijk, in theorie kan je mijn treinkaart niet zomaar gebruiken, maar mijn ervaring is dat ze eigenlijk bijna nooit vragen om ID, dus ik denk dat het gewoon goed komt.

Itinerary:
HEEN 14/01:
Rotterdam Centraal (20:20) - Utrecht Centraal (20:57)
Utrecht Centraal (21:03) - Basel SBB (Saturday, 06:20) (NightJet, reserved seat)
Basel SBB (06:28) - Brig (08:41)
Brig (08:48) - Fiesch (09:22)

TERUG 16/01:
Fiesch (17:55) - Brig (18:33)
Brig (18:48) - Zürich HB (20:58)
Zürich HB (21:59) - Utrecht Centraal (08:33)
Utrecht Centraal (09:18) - Rotterdam Centraal (09:55)

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 14 jan 2022 17:39

Nog een paar uurtjes totdat de trein vertrekt, dus: als iemand die treinkaarten wil, neem ze maar (gratis). Dan is er althans iemand die hiervan kan profiteren.
(stuur maar even een bericht met je emailadres en ik stuur je de PDF per email)

Plaats een reactie