parkeren in Bad Gastein

Dit onderwerp gaat over de bestemming Bad Gastein

Volgens onze accomodatie kan je je auto met dakkoffer niet voor meerdere dagen parkeren in Bad Gastein zonder de dakkoffer te demonteren: maximum hoogte van de Parkhaus am Wasserfall (APCOA) is 1,80m. Aangezien ik niet met een Ferrari rijdt… er is een publieke parking aan de Stubnerkogelbahn maar daar zou je alleen maar overdag mogen staan? Zijn er nog parkeermogelijkheden in de straten van Bad Gastein?

Goed dat ik dit lees. Wij gaan 26 februari die kant op met dakkoffer. Ging er ook vanuit dat ik bij Parkhaus am Wasserfall kon parkeren.

Bij het station is ook een vrij grote parkeerplaats geloof ik.

Of je daar 24/7 mag parkeren weet ik echt niet.

Totales Vollidiot

Op de website wordt inderdaad 1m80 genoemd maar op deze foto lijkt het 1m90 te zijn en zijn er opties voor hogere wagens via een andere ingang?
https://www.google.com/maps/place/Parkhaus+am+Wasserfall±+B…

Op de website wordt inderdaad 1m80 genoemd maar op deze foto lijkt het 1m90 te zijn en zijn er opties voor hogere wagens via een andere ingang?

Ee1co op 14 feb 2023 16:48

Bedankt voor je reactie!
Via de link zie ik geen opties voor een andere ingang voor hogere wagens? Ik heb een gewone break die met dakkoffer 1,97m hoog is, alle andere auto’s van onze vrienden zijn SUV’s met dakkoffer…

Op een foto zie ik wel staan dat voor autos hoger dan 1,90 ingang via het mozartplatz en dan parkeren op het bovendek.

Op een foto zie ik wel staan dat voor autos hoger dan 1,90 ingang via het mozartplatz en dan parkeren op het bovendek.

Treb73 op 14 feb 2023 17:07

Inderdaad! overgelezen 😎
thx! 👌

Dan redt je het met 1.90m niet nee. Wat ik bedoelde was deze tekst:

null

Ik zou het er zelf niet op gokken en toch even contact opnemen met de parkeergarage. De foto kan ook oud zijn.

*bericht bewerkt door Ee1co op 14 feb 2023 17:16

null
null

Ik dacht ik ga zelf de foto’s maar nemen 🙂 hadden ze wel bij op de website mogen zetten

Plaats een reactie