Route hochzeiger bij sneeuwval

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochzeiger

Vorig jaar ben ik met het gezin een week wezen skiën in hochzeiger (pitztal) dat beviel zo goed dat we dat volgende week weer gaan doen. Vorig jaar vond ik de klim naar het dal station vrij stevig maar goed te doen. Het was toen ook prachtig weer. Komende week wordt er sneeuw af gegeven. Heeft iemand ervaring met deze weg met sneeuwval?

Wordt direkt en prachtig vrijgehouden, geen probleem. Anders de bus nemen naar boven.

Wij zijn daar een paar keer met sneeuwval omhoog gereden en dat ging prima. Die weg is commercieel gezien natuurlijk prioriteit nr. 1 in het Pitztal (afgezien van de hoofdweg). Wel een keer achter een sneeuwschuiver gezeten, dan ben je een kwartiertje later maar wel veilig boven. Veel plezier alvast in dit heerlijke skigebied!

*bericht bewerkt door KrisWeer op 04 jan 2023 11:37

Vijftienhonderd is het nieuwe duizend

Hartelijk dank voor jullie reacties. Mijn vrouw zag er namelijk flink tegenop en we zaten al te denken om uit te wijken naar hochoetz, voor ons ietsje verder rijden vanaf het hotel, maar gezien jullie reacties blijven we lekker bij het eerste plan. Bedankt!

Plaats een reactie