Bankpas gevonden in Gortipohl

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Montafon

Eens zien wat het bereik van dit forum is 😁
Ik heb vanmiddag een bankpas gevonden vlakbij Gortipohl, Silvretta Montavon gebied.
De dichtstbijzijnde hotels kennen de eigenaar niet en de bank mag mijn telefoonnummer niet doorgeven…
De pas toch maar meegenomen, wie weet maakt een ander er misbruik van. Ben jij je pas kwijt? Ik ben daar ook in de buurt.

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 10 mrt 2023 10:53

en als je 1 cent overmaakt met je telefoonnummer erbij…

Ik zou wel ff wat meer gegevens geven (bank en naam).
Ons kent ons.

en als je 1 cent overmaakt met je telefoonnummer erbij…

Niels. op 09 mrt 2023 14:29

Dit is inderdaad wel een hele goeie, maar het lijkt me dat de bank zelf ook even kan bellen toch als TS zijn nummer doorgeeft

*bericht bewerkt door DUCKI3S op 09 mrt 2023 14:47

en als je 1 cent overmaakt met je telefoonnummer erbij…

Niels. op 09 mrt 2023 14:29

Stom, helemaal niet aan gedacht. Net gedaan. Bedankt voor het meedenken!

Knap dat je die moeite doet en ern heel goede tip! 👍

Bla, bla, bla.

en als je 1 cent overmaakt met je telefoonnummer erbij…

Niels. op 09 mrt 2023 14:29

Stom, helemaal niet aan gedacht. Net gedaan. Bedankt voor het meedenken!

Henk15 op 09 mrt 2023 15:37

graag gedaan :D hopelijk lukt het. > > en als je 1 cent overmaakt met je telefoonnummer erbij…

Niels. op 09 mrt 2023 14:29

Dit is inderdaad wel een hele goeie, maar het lijkt me dat de bank zelf ook even kan bellen toch als TS zijn nummer doorgeeft

DUCKI3S op 09 mrt 2023 14:46

in het verleden werkte ik voor banken en heb ik dit wel gedaan… geen idee waarom je dat als bank niet een zou doen.

Grote kans dat de bankpas door de eigenaar allang is geblokkeerd toch?

Mr. Slow

Juist @Quick en als voormalig bankier @Niels kan ik je zeggen dat wij dat NIET mochten, en procedures zijn er om gevolgd te worden, niet?

Born to run. B.S.

yup… procedures zijn heilig… maar kan mij niet herinneren dat het 20 jaar terug niet mocht… :D misschien toch iemand blij gemaakt destijds

Is het gelukt? 🤔

Bla, bla, bla.

Ja en nee, de tip van 1 cent overboeken had succes, een dag later hadden we contact met elkaar. De pas was toen al geblokkeerd. Geld voor brandstof was er nog wel, dus er zal een tweede pas geweest zijn.

Plaats een reactie