gaysnowhappening

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Ik ben hetero maar laat iedereen toch eens met rust.
Er zijn alle soorten mensen op deze planeet dus wie zijn zij als hetero om mensen met een andere geaardheid te bekritiseren?
Liever homo’s en lesbiennes die elkaar openlijk kussen dan mensen die elkaar uitschelden, uitmoorden, enz…
En als je er echt niet tegen kan, blijf dan gewoon die week weg uit Sölden.
Een vriend is er ooit (per toeval) tijdens de bewuste week samen met 2 vriendinnen geweest en heeft er zich naar eigen zeggen niet aan gestoord en op vele plaatsen niets van gemerkt…
Gewoon gaan, zou ik zeggen!

Okey, ik voel me vrij om als lesbische te reageren. Ik heb het evenement nog nooit meegemaakt, en ik zal het zeker ook nooit mee gaan maken ook. Ik krijg gelijk een gayparade beeld op de piste voor ogen.
Ik als lesbische vind het best dat er evenementen worden georganiseerd, maar ik heb er wel moeite mee dat menig homo/lesbische roepen dat ze niet geaccepteerd worden in de samenleving, maar niet door hebben dat met dit soort evenementen ze zich juist willen ‘loskoppelen’ van deze samenleving.
Ik ga tien keer liever naar een gewone bar zonder dat er allemaal van die potten/poten/homo’s/lesbo’s om me heen zitten die er alles aan doen om zoveel mogelijk te scoren ed.

Waarschijnlijk zal menig lesbo/homo mij nu vreselijk vinden, maar ach, ik ben al tien jaar gelukkig met mijn vriendin, ik draai super mee in onze wereld waar wij door vele hetero’s net zo volwaardig worden aangezien als dat zij andere mensen aanzien en waarbij we ook nog eens volledig geaccepteerd worden in onze Christelijke gemeenschap (voor wie het wilt weten PKN)

let's get this party started!!

Voor ons als hetero-stel is het juist een reden om misschien een dagje naar Solden te gaan (we zitten het hele seizoen in SFL), meestal zijn die gay-evenemente één groot feest!

tssss zien jullie dit niet in ? Hoe meer homo’s er zijn…hoe meer vrouwtjes voor mij !!! ^_^
En nu even serieus, mij maakt het echt niet uit wie op welk geslacht valt. Zolang je maar gelukkig bent. En mij niet lastig valt door in men gat te knijpen en mij poepke te noemen (die had het ook wel direct gesnapt als ik mij omdraaide dat het niet gewaardeerd werd).
Maar heb problemen met de uber-uber-uber-uber “center of attention” soort en dit zowel bij de hetero’s als bij de homo’s.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

@Maartenvc beetje rare beredenering. Je gaat er dan wel van uit dat het aantal hetero vrouwen in die groepsamenstelling met veel homoseksuele mannen gelijk is aan het aantal hetero vrouwen in een hetero groep.
Waarschijnlijk zullen op plekken waar veel homoseksuele mannen komen ook meer dan gemiddeld lesbische dames zijn.
Volgens mij kun je dus beter gewoon eerlijk zijn… :D
Grapje natuurlijk

@Maartenvc beetje rare beredenering. Je gaat er dan wel van uit dat het aantal hetero vrouwen in die groepsamenstelling met veel homoseksuele mannen gelijk is aan het aantal hetero vrouwen in een hetero groep.
Waarschijnlijk zullen op plekken waar veel homoseksuele mannen komen ook meer dan gemiddeld lesbische dames zijn.
Volgens mij kun je dus beter gewoon eerlijk zijn… :D
Grapje natuurlijk

Easyrider op 26 feb. 2014 16:56

Wel een foutje in uw redenering, ik ben niet van de veronderstelling uitgegaan dat er wordt gekeken naar de verhouding op plaatsen waar meer homoseksuele activiteiten zijn, dit was globaal bedoelt.

Maar ergens is er logica want moest homosekxualiteit niet bestaan en alle mannen hetero zijn dan zouden er wel nog minder vrouwtjes voor ons zijn eh :p

En ja hoor ik kom uit de sneeuwkast
ik ben . . . . . . . een boarder :p
Mijn vader een rasechte skiër had daar ook problemen mee :p

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Lol @Maartenvc ik doe me voor als boarder maar ben eigenlijk skiër. Veel plezier in Valtho en het maakt me niet uit wat waar voor wie wordt georganiseerd zolang algemeen geldende regels t.a.v. fatsoen worden gerespecteerd.

Lol @Maartenvc ik doe me voor als boarder maar ben eigenlijk skiër. Veel plezier in Valtho en het maakt me niet uit wat waar voor wie wordt georganiseerd zolang algemeen geldende regels t.a.v. fatsoen worden gerespecteerd.

Easyrider op 26 feb. 2014 17:36

skier die zich als boarder voordoet oeie een biwintersporter :p

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Plaats een reactie