Geldigheid Super Zillertal Ski pas

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mayrhofen

Goedemorgen allemaal,

Wie heeft er ervaring met de Super Zillertal Ski pas?

Wij komen zaterdag aan en willen een ski pas voor 6 dagen. Nou weet ik dat er vaak gebieden zijn waarbij je op de aankomstdag vanaf een bepaald tijdstip naar boven kan op een pas welke eigenlijk pas vanaf zondag geldig wordt.

Weet iemand of dit in Mayrhofen ook het geval is? En zo ja, vanaf welk tijdstip dit kan?

Op de website van de Bergbahnen kan ik hierover niks vinden.

Afgelopen 8 jaar een dergelijke pas gekocht en helaas NEE, pas is pas geldig vanaf de volgende dag…
Je kunt of moet dan een halve dagkaart aanschaffen. Bij andere gebieden vaak wel mogelijk maar hier helaas niet.

Neerslag maakt niet gelukkig, gelukkig maken ze sneeuw...

Bedankt voor je reactie, dan maar een halve dag pas aanschaffen

Afhankelijk van hoe laat je aankomt is een 7-daagse pas dan wellicht beter: Prijs Zillertaler-Superskipas voor 6 dagen 287, voor 7 dagen 325.50 euro, dus voor die extra dag betaal je 38.5 euro. Een middagpas vanaf 12:00 voor Mayrhofen is nog altijd duurder, een middagpas vanaf 14:00 is wel goedkoper.

*bericht bewerkt door Nuet op 10 jan 2022 12:12

Ja precies, dat kunnen we dan ter plaatse beoordelen. Moet ook nog het een en ander geregeld worden voor reisgenoten zoals ski huur etc. Dus altijd de vraag hoe laat je klaar bent om de piste op te knallen

Afhankelijk van hoe laat je aankomt is een 7-daagse pas dan wellicht beter: Prijs Zillertaler-Superskipas voor 6 dagen 287, voor 7 dagen 325.50 euro, dus voor die extra dag betaal je 38.5 euro. Een middagpas vanaf 12:00 voor Mayrhofen is nog altijd duurder, een middagpas vanaf 14:00 is wel goedkoper.

Nuet op 10 jan 2022 12:12

Persoonlijk zou ik er geen 38.50 voor over hebben om nog 2 uurtjes op afgetrapte pistes te baggeren.

Mee eens! Maar de komende week rustig en kalm.
Zou trouwens niet direct met de harakiri starten…
Wel heel gaaf om te doen, maar beter even inkomen en uitrusten !

Neerslag maakt niet gelukkig, gelukkig maken ze sneeuw...

Plaats een reactie