Toch nog even de sneeuw opzoeken?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mayrhofen

Zoals iedereen waarschijnlijk wel heeft gezien komt er een mooie verse laag poeder aan en lijken de temperaturen op 1500+ zich nog redelijk te houden! Ik denk erover na om volgende week donderdag met mijn broertje richting Mayrhofen te karren, nu vroeg ik me af; Zijn er mensen die ervaring hebben met zo laat in het seizoen nog richting Mayrhofen of andere grote gebieden? Als alle Apres Ski dicht is en de berghutten al gesloten zijn zou dat natuurlijk de pret wel een klein beetje drukken… Mocht iemand vaker rond deze tijd nog even gaan dan hoor ik graag de ervaringen!

In principe is alles gewoon open zolang de liften draaien. Niet in Mayrhofen geweest, maar ga vaak begin/ half april nog even naar een groot skigebied. O.a. in PDS, Ischgl en SFL was alles gewoon open. Dalafdaling is nog weleens een probleem, maar die had Mayrhofen toch al niet.

Met de huidige voorspellingen, verwacht ik redelijk wat Duitsers die last minute nog gaan afzakken. De sfeer zal zeker top zitten. Zelfs de Eggalmbahnen draaien door tot 18 april. Dit was in het verleden wel al eens anders. Reken maar dat 80% van de hutten zeker nog gewoon open zal zijn, Mayrhofen is redelijk populair, ook nog in de Paasvakantie.

Nou dat klinkt goed! Wij wachten het weer nog even af maar dan kunnen we zondag de knoop doorhakken. Zag in andere threads ook al dat de Apres Ski gewoon doorgaat dus dat is altijd goed om te horen.

En je kunt anders altijd nog naar de gletsjer.

Plaats een reactie