Makkelijk rood mayrhofen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mayrhofen

Wij zijn in mayrhofen . Piste 14 recht naar onderen gaat goed(is steilet dan rechts naar de lift) 28-29 vind ik verschrikkelijk doordat hij smal is en afgronden…welke rode pistes zijn breed en niet te moeilijk?

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 08 mrt 2023 13:53: verhuisd naar juiste categorie

De 25/26 (beginnen op hetzelfde punt als de 28/29) zijn dan wellicht leuke opties. De 60/61 is ook goed te doen en behoorlijk breed.

De meeste rode pistes de kom van de Penken in (31/32/33/55/66) zijn allemaal redelijk stijl.

Maar: als je nog niet zeker bent op rood, zou ik adviseren om je techniek eerst op te veilen op blauwe pistes. De 14 is daar perfect voor!

*bericht bewerkt door KartorNL op 03 mrt 2023 08:11

Ik zou voor piste 10 kiezen heel breed ,met mogelijkheid naar blauwe piste uit te wijken , je moet met de 6sb schneekar omhoog .En zo als eerder vermeld 28/29. Ook de 48 bij Finkenberg is niet heel moeilijk ,geen afgrond en breed.
Veel plezier

Volgens mij kan je ook goed bij de grote Tux150 komen. Dan kom je in een gebied net heerlijke brede pistes, blauw en rood. Terug kan je ook met de 150. Piste 66 is misschien net te pittig?

Plaats een reactie