Kriebels....

Michel…ik zal proberen wat sneeuw voor je over te laten aankomende week ;-)

Jacquelien op 21 feb. 2013 16:09

Graag bij voorbaat dank ;-)

@.Robin: in Solden zelf met de pistes en het centrum op loopafstand?

@.Robin: in Solden zelf met de pistes en het centrum op loopafstand?

CY325i op 21 feb. 2013 17:11

Wij sliepen in Längefeld, maar het ging ook in Hochsölden (met bijpassend prijskaartje natuurlijjk).

Längefeld heeft heeeeeel veel aanbod voor korte trips. Ik wil juist in het centrum van Solden zitten. Hochsolden vind ik niet zo gezellig.

Ons pap is helaas niet over te halen om nog een weekendje weg te gaan :(
Dus ik moet nog andere mensen zoeken en ander vervoer, maar ik ga er alles aan doen, dat ik nog een keer dit seizoen naar de Alpen kan gaan :)

(ssstttttt…ik zit op m’n werk)

Jacquelien op 21 feb. 2013 16:35

Maar ook niet meer dan dat ;-)

Ga hier ook nog maar eens proberen. Bergwang beviel 3 jaar geleden wel dus wie weet

euh... doen!?

Berwang het Ischgl tijdens pasen LOL…

Antoine…kan me idd niet zo goed meer concentreren de laatse dagen ;-) Maar Berwang ligt toch niet zo hoog ? En als ik het me goed herinner ook niet zoveel aaneengesloten pistes toch ?

Ik begin jammergenoeg de anti-kriebels te krijgen, morgen al de laatste skidag in het mooie Ski Arlberg :( Gelukkig staat er de week daarna alweer een dagje Sauerland in de planning!

@jaquelien, inderdaad maar een klein gebiedje en niet veel te doen, ik was cynisch ;), het hoort bij zugspitze arena maar is niet aaneengesloten. Dorpjes ligt wel best hoog 1340m, echter zijn de bergen onder de 2000m.

Indien de sneeuw tijdens pasen niet goed is dan naar de gletcher bij Ehrwald, dit is ook zugspitze arena. Mijn ouders houden niet van massa, en het is vanuit zuid nederland maar 700 km rijden. Vorig jaar waren de condities tijdens pasen overigens prima, pasen viel toen zelfs nog enkele weken later.

ik vertrek zaterdagochtend naar Obertauern… kijk er ook zo naar uit, even geen telefoons, alleen ik, mijn vriendin en de pistes

Veel plezier allemaal

Bedankt. Komt helemaal goed hoor. Morgen gaan we!!! Yeeeaaah.

@Jacqueline: idd is Berwang geen top gebied, maar in combi met Ehrwald enzo kan ik me best vermaken voor paar dagen, als de reis niet ver weg mag zijn.

Hier ook dus naconcentratieproblemen zoals jij ze vooraf hebt :-)

euh... doen!?

Maarten 17 behalve se zugspitze die is 2964 of 2962 meter hoog en daar ben je vanuit biberwier of berwang zo.
ben er van de zomer nog geweest en het uitzicht op de zugspitze is echt super.
vooral als het helder is dan kijk je zo tot de dolomieten.
Veel plezier alvast.

@Ricardo, bedankt voor de tip, eventueel nog meer tips? Ook buiten het skien om, mijn ouders skien namelijk zelf niet. Zijn er wandelroutes op de Zugspitze?

Nog 17 uur … en dan… off we go naar Hinterglemm !!!

@Jacquelien: houd je t nog ?!? :-)

euh... doen!?

Nog 1 uurtje te gaan op m’n werk ;-)

Dan de laatste boodschapjes halen, strijkje doen en de laatste spullen in de koffer doen. Oh ja…mss nog even wat eten tussendoor ;-) Eind van de middag als mijn man thuis komt alles al in de dakkoffer en kofferbak gooien.

Om 19.00 uur gaat manlief slapen en om 20.00 stuur ik m’n zoon naar bed.
Dan ga ik op het gemak de broodjes voor onderweg smeren, vaatwasser nog een klein programmaatje laten draaien en tussen deze bedrijven door vul ik mijn tijd op dit forum (dus mensen…allemaal online komen vanavond ;-) )

Om 01.00 uur maak ik de mannen wakker en dan om 01.30 op naar Hinterglemm !!!

Oh ja…inmiddels nog maar 14 uur te gaan !

nog 8 dagen en ik vertrek naar Hinterglemm.

Zo hard aftellen :(

Hahaha Wouter (heb je nu echt een bloemetje op je hoofd ???), dan kruisen wij elkaar net. In welk hotel/app zit je ?

Wat mooi dit allemaal te lezen en hoe iedereen aan het aftellen is. Ik moet (helaas) nog 21 dagen wachten voordat ik richting Gerlos kan gaan:( Beter blijft de winter aanhouden of gaat het nog een beetje sneeuwen de komende weken.

Voor iedereen die vandaag vertrekt: Viel spass!

7uurtjes!! Zo de spullen in de auto laden…

Bij ons zaten de spullen er al om 10 uur in, en zitten nu eigenlijk te wachten…
Duurt nog erg lang zo. Helaas zit zoon nu op school, die moet zo gymen en dan gaan ze een filmpje kijken. Gymen gaat ie heel de week en filmpje kijken kan in de auto ook. grrr.

Nou, ik ben hier niet om 20.00 uur hoor, dan hoop ik ook nog even een paar uur te slapen.

He bah, vervelend he kippie dat je voor zoiets nu zit te wachten voor nop. Maar ja, tis niet anders.

Maar je gaat nog proberen te slapen begrijp ik ?! Dat lukt mij never nooit, dus ik zing die uurtjes wel uit met eerder genoemde dingen.

Desiree… Jullie overnachten ergens ofzo, als je over 7 uurtjes al vertrekt ??

Nog 12 uurtjes te gaan !!!

Wij vertrekken rond 20.00 jacquelien. En rijden vannacht door.
Vriend is vrachtwagenchauffeur en kan er goed tegen. en slaapt straks effe en gaat rijden. Mocht het nodig zijn rij ik nog eeb stuk. Maar in principe ga ik lekker slapen onder mn dekentje. morgenmiddag als we het huisje ingaan ff tukkie doen. Hopen rond 08.00 morgenochtend aan te komen.

Oh okee…maar wat doe je dan van 08.00 uur totdat je je huisje in kan ? Das vaak pas vanaf uurtje of 14.00 toch ? Ga je al meteen skien ??

Wij vermaken ons wel. Zetten de tassen met kleding vast bij het appartement.
Ski’s regelen en passen.
Dan op terrasje zitten of gezellig binnen. En ontbijten. kinderen kunnen al lekker glijden op de ski’s en spelen in de speeltuin.

Veel plezier Jac en Desiree, goeie en veilige reis en heel terugkomen.

Plaats een reactie