Kriebels....

maak foto’s / filmpjes altijd leuk om te zien :D in ieder geval veel plezier

Wist niet dat dat allemaal al zo vroeg open was joh !! Je bent iig wel lekker de files vooruit. Wij hopen er rond 13.00 uur te zijn als het meezit.
Dan idd ook passen halen en ski’s wegbrengen om te laten waxen, boodschapje doen en natuurlijk de apres-ski verkennen. Zondag is pas de 1e skidag.

Easyrider: Thanx !!!

Nog 10 uur te gaan. Jeeeee ik kan het al op 2 handen tellen ;-)

Veel plezier jullie… ;)

Stevie…ik ga mn best doen !!

Eric (van Hinterglemm ??) Bedankt !!

Lukt ook niet altijd dat slapen, maar helemaal zonder te slapen, trek ik niet. (ben al oud ;-))

Iedereen een heel fijn vakantie en een voorspoedige reis. Volgens de weersvoorspellingen krijgen we steeds meer zon!

Die leeftijd moet meevallen kippie gezien de leeftijd van je kinders ;-)

Maar ik kan vrij makkelijk zonder slaap en ga normaal ook niet voor 00.00 uur slapen. Dan heeft het weinig zin.

Mocht ik je niet meer spreken: Jij ook een hele goede reis en een super goede vakantie. En ja…heb het ook gelezen hoor van die zon. Yihaaaa !!!

Nog 8 uur te gaan…

Iemand misschien nog tips ? Wat is bv het skigebied dat het minst ver rijden is, maar wat nog wel een beetje sneeuwzeker is eind maart ?

Jacquelien op 21 feb. 2013 14:37

Damüls hebben wij vorig jaar gedaan in combinatie met Diedamskopf en Warth-Schröcken (Warth-Schröcken vond ik wel slecht). Erg rustige pistes, heerlijk weer en geen wachttijden. Niet te moeilijke pistes daar. Hét voordeel daar is wel dat het in tegenstelling tot de bekende paasgebieden in Tirol (Sölden, Ischgl, Zillertal) veel rustiger is. De vele files vanaf Stuttgart voeren zowat allemaal naar de Fernpass, de Belgen gingen vorig jaar massaal (op het zelfde tijdstip) op wintersport.

Verslagen van de skigebieden:
Damüls: https://www.wintersport.nl/forum/topic/77220
Warth-Schröcken: https://www.wintersport.nl/forum/topic/72765
Diedamskopf: https://www.wintersport.nl/forum/topic/61798

Ja rond 08.00 allemaal hihi. Dus volle dag extra.

Fijne vakantie Jacquelien en de rest ook!
Nog 1.5uur :D

Heerlijk die zenuwen…:-)

euh... doen!?

Ohhhh Desiree…nog een uurtje maar jij !!! Grote man staat nu te douchen en ligt binnen kwartier op bed.

Andere nog grotere man van 15 moet over uurtje gaan pitten.

Desiree…hele goede reis en heel veel fun daar.
Antoine…lekkere zenuwen zijn dit hoor !!

Nog 5,5 uur…

Oh hoorde trouwens net dat er vannacht sneeuw in Limburg wordt verwacht…grrrrrr

zeg niet dat je daarvoor je reis zou annuleren… ;-)

euh... doen!?

Wij onderweg… rijden nu bij de grens…
En best grote vlokken zo nu en dan… ben benieuwd hoe lang het blijft sneeuwen…

Hahaha nee antoine…dan maar wat langer erover doen !!

Desiree…waar ga jij de grens over ? Ist nog te doen ?

Eigenlijk stiekem ook best jammer dat ik zondag Feyenoord-PSV niet kan zien. Maar ja…je kunt niet alles hebben !

Moet nog 15 dagen wachten…

Dan heb je het nog tegoed joh, als de meesten al terug zijn !

Waar ga je naartoe ?

Klopt dat is wel lekker, de meesten genieten na en ik mag nog ;-)

Veel plezier en veilige reis aan iedereen die vertrekt!

Dank je Niels !!! Leuke naam ook (mn zoon heet ook zo)

Michel…gisteren kwam bij mij ineens spontaan het idee op om met de Pasen nog een lang weekend te gaan. Als ik beetje leuke aanbieding kan vinden. Dus…hopelijk heb ik ook nog wat tegoed hierna ;-)

Broodjes zijn gesmeerd…nog 2,5 uur te gaan !!!

Dank je Niels !!! Leuke naam ook (mn zoon heet ook zo)

Michel…gisteren kwam bij mij ineens spontaan het idee op om met de Pasen nog een lang weekend te gaan. Als ik beetje leuke aanbieding kan vinden. Dus…hopelijk heb ik ook nog wat tegoed hierna ;-)

Broodjes zijn gesmeerd…nog 2,5 uur te gaan !!!

Jacquelien op 22 feb. 2013 22:53

Thanks :)

En wat is de bestemming?

Hinterglemm…voor de 1e keer na jaren Serfaus. Ben erg benieuwd hoe het daar is.

Jij al geweest of ga je nog ?

Nog nooit geweest in Saalbach/Hinterglemm maar zeker op de to do list!

Ik ben al 2x geweest (Sankt Anton en La Plagne). En daar komt waarschijnlijk nog wat bij :)

Zo…toe maar. Er is toch wel behoorlijk verschil in sfeer tussen Frankrijk en Oostenrijk ??
Mijn man wil echt pertinent NIET naar Frankrijk.

Wij willen mss met Pasen nog lang weekend. Jij nog goede tip (geen Frankrijk dus hahaha)

Zo…toe maar. Er is toch wel behoorlijk verschil in sfeer tussen Frankrijk en Oostenrijk ??
Mijn man wil echt pertinent NIET naar Frankrijk.

Wij willen mss met Pasen nog lang weekend. Jij nog goede tip (geen Frankrijk dus hahaha)

Jacquelien op 22 feb. 2013 23:11

Buiten in een paar Folie Douce’s is er in Frankrijk weinig sfeer dat klopt ja :)
Het valt eigenlijk niet te vergelijken met Oostenrijk.
Lang paasweekend? Ischgl al eens overwogen.

Daar loopt in die periode nogal aardig volk rond…ik bv ;)

Voila, kan je meteen al gaan skiën met een expert. :)
-Ahnee je skiet zelf niet lees ik net

Dan wordt het iig geval gezellig Robin ;-)

Ischgl of Solden zit ik aan te denken. Solden is 100 km dichterbij. Nu nog een app/hotel voor 4 dagen vinden. Valt nog niet mee. Na deze vakantie de plaatselijke VVV naar es mailen

Of Robin moet een hoogte- en skiliftenvrees expert zijn ? Dan doe ik nog een poging ;-)

Plaats een reactie