Winter 2013, snowboarden is definitief uit; het bewijs

Vorige week gezien in St.Anton: Hippe puber op freestyle-ski’s trekt z’n dikke-vader-op-snowboard aan skistok over een pad.
Tragi-Komedie

Vorige week gezien in St.Anton: Hippe puber op freestyle-ski’s trekt z’n dikke-vader-op-snowboard aan skistok over een pad. Tragi-Komedie

Gast541 op 12 mrt. 2013 13:18

Eind goed al goed.Zo zie je maar dat op een gegeven moment iedereen tot inkeer komt en inzicht krijgt.

niet roetsjen maar skieen

daar moet toch minimaal een foto of video bij geplaatst worden… ;-)

Huu beide combi klopt niet om op die locatie te zijn.

Pics or it didn’t happen… :p

Haha! Die is echt goed! Al die stilvallende snowboarders… Ik heb er medelijden mee! Zo niet cool:p

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Ik snap alleen niet waarom ze altijd midden op de piste gaan zitten… liefst met een aantal op een rijtje…

Ik snap alleen niet waarom ze altijd midden op de piste gaan zitten… liefst met een aantal op een rijtje…

Gast387 op 12 mrt. 2013 14:30

En dan nog liefst van al achter een heuveltje,dat je ze eigenlijk net te laat opmerkt…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Ik snap alleen niet waarom ze altijd midden op de piste gaan zitten… liefst met een aantal op een rijtje…

Gast387 op 12 mrt. 2013 14:30

En dan nog liefst van al achter een heuveltje,dat je ze eigenlijk net te laat opmerkt…

Yuri op 12 mrt. 2013 15:16

vertel mij wat, 2 weken geleden bijna een heel trosje te pakken. gingen met z’n 8-en op een rijtje zitten onder aan een race’n’boarder area. Stelletje malloten !

ja dat bedoel ik net,levensgevaarlijk,gelukkig kunnen meeste (ervaren) skieers nog wel uitwijken voor deze mongolen…maar heb al andere crashes zien gebeuren…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

je ziet ze inderdaad telkens minder.
was in week 9 ook in sankt anton.
En ik had een 30 plus reis geboekt als 25 jarige.
Maar was zeer gezellig.
En dr was een man bij van 46 die zei ook al dat het minder werdt met de snowboarders.

Snowboarden is het sowieso niet voor mij, dat eeuwige gejurk bij een ankertjeslift. Dat wachten voordat men eindelijk klaar is met straps vastzetten. Kom je uit de lift eerst even klikken of ratelen. Nee hoor geef mij maar gewoon 2 latten.

Maar goed als je snowboarden te gek vindt moet je dat lekker doen. Off-piste ben ik weleens jaloers dat zo’n board er echt wel voor is gemaakt.

Ik heb de afgelopen vakantie ook weer aardig wat staan wachten op mijn gezin (allen snowboarders) :(
En ze ook regelmatig weer even vlot getrokken met de opmerking "toch wel handig he om een skier bij je te hebben"

Member of global cooling initiative

@Yuri, je moet niet iedereen over 1 kam scheren en mongolen noemen.
ikzelf houd altijd rekening met andere skiers & boarders en houd me nooit op midden op de piste, sterker nog als ik ze zie zitten zeg ik er wat van dat het niet zo slim is.
laat iedereen in zijn waarde en zoek het woord mongool eens op, koekert.

net als bij boarders kunnen skiers ook hals brekende toeren uithalen dat maakt toch ook niet IEDERE skier een ‘mongool’.

don't count the days, make the days count !

De dag dat die 2 kampen elkaar eens niet af liggen te maaien… dan eet ik m’n schoen op. Nee wacht; een heel paar!

@ReneS, soft boots of hard boots? Welke zouden lekkerder zijn? :p

ik het schoenenrek als toetje.

don't count the days, make the days count !

[mention=“122134”]@Yuri[/mention], je moet niet iedereen over 1 kam scheren en mongolen noemen.
ikzelf houd altijd rekening met andere skiers & boarders en houd me nooit op midden op de piste, sterker nog als ik ze zie zitten zeg ik er wat van dat het niet zo slim is.
laat iedereen in zijn waarde en zoek het woord mongool eens op, koekert.

net als bij boarders kunnen skiers ook hals brekende toeren uithalen dat maakt toch ook niet IEDERE skier een ‘mongool’.

Droopy-d op 12 mrt. 2013 19:11

@ droopy-d,
mijn oprechte excuses,je hebt volkomen gelijk vriend,ik was beetje snel met mn woordenkeuze…idd bij de skieers zitten er ook bij die idd onverantwoord gedrag vertonen tov de anderen op de piste…ik zal volgende x mn woorden beter afwegen alvorens neer te typen…respect…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Ben blij dat elke skieër zich netjes aan de piste-regels houdt.

Nooit stilstaan bij 1 of andere overgang of smalle doorgang zodat er niemand langs kan.
Nooit zonder te kijken of er iemand aankomt vertrekken.
Nooit vlak langs minder ervaren skieërs/snowboarders vliegen.
Nooit met de stokken in de rondte zwaaien bij het instappen van een lift.

Moet ik nog even doorgaan ??

Het zal altijd wel een welles/nietes verhaal blijven.
Net zoals tussen fietsers en automobilisten, automobilisten en motorrijders, vrachtwagenchauffeurs en automobilisten.
Elkaar van alles verwijten maar nooit naar zichzelf kijken.

Heb ook het idee dat het meeste moord en brand word geschreeuwt door diegene die maar 1 deel van de sport beoefent maar geen idee heeft hoe de ander het beleeft.

Zo dat is er weer uit.

Een fanatiek snowboarder met 16 jaar ski ervaring.

Übung macht den meister!!!

@Yuri, dank dat je het zo sportief oppakt.
no hard feelings en het zal altijd een 2 strijd blijven tussen deze 2 "kampen" helaas, ondanks dat we allemaal dezelfde passie hebben voor het magische witte poeder ( sneeuw :P )

ik heb ook skilesje genomen samen met mijn vriendin ondanks dat ik al een tijd fanatiek board, het is beide leuk om te doen maar mijn passie ligt bij boarden.

don't count the days, make the days count !

@Yuri, dank dat je het zo sportief oppakt.
no hard feelings en het zal altijd een 2 strijd blijven tussen deze 2 "kampen" helaas, ondanks dat we allemaal dezelfde passie hebben voor het magische witte poeder ( sneeuw :P )

Droopy-d op 12 mrt. 2013 19:46

en het is die passie die ons elke keer weer samen brengt…ikzelf van 22-30 maart naar Val gardena,hopelijk nog veel sneeuw…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

ja dat bedoel ik net,levensgevaarlijk,gelukkig kunnen meeste (ervaren) skieers nog wel uitwijken voor deze mongolen…maar heb al andere crashes zien gebeuren…

Yuri op 12 mrt. 2013 16:52

@Yuri, Kunnen mongolen skiën dan daar in Mongolië het land van Dzjengis Khan? ;-)

Dienten Die Alte schule

ja dat bedoel ik net,levensgevaarlijk,gelukkig kunnen meeste (ervaren) skieers nog wel uitwijken voor deze mongolen…maar heb al andere crashes zien gebeuren…

Yuri op 12 mrt. 2013 16:52

[mention=“122134”]@Yuri[/mention], Kunnen mongolen skiën dan daar in Mongolië het land van Dzjengis Khan? ;-)

Elly3 op 12 mrt. 2013 19:59

Als er sneeuw ligt wel…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

[mention="26060"]@ReneS[/mention], soft boots of hard boots? Welke zouden lekkerder zijn? :p

Cheizz op 12 mrt. 2013 19:21

Nou, daar wil ik nog wel hardboots voor op eten!
@Yo-Han, dit kun je over een paar weken wel uit het archief vissen he ;)

Wel gelachen om een snowboarder met stokken deze vakantie :D

Haha die zal nog in de twijfelfase gezeten hebben,kan langs andere kant wel blijven rechtstaan als ie stopt…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

[mention=“122134”]@Yuri[/mention], Kunnen mongolen skiën dan daar in Mongolië het land van Dzjengis Khan? ;-)

Elly3 op 12 mrt. 2013 19:59

Jazeker. Was er zelf in de zomer maar in de winter is er prima te snowboarden in Mongolie. http://www.skiandsnowboard.co.uk/mongolia-opens-first-ski-re…

Ben zelf ook snowboarder en lig ook vaak midden op de piste maar dat dan niet met opzet. :(

MAND!

+1 voor alle dikke vaders op snowboards, ik vind ze wel cool.

Haha, al eventjes het forum niet meer gecheckt, maar veel is er precies niet veranderd. Skiërs vs Snowboarders round 23 is on!

@Niels idd,this battle will last 4ever…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Tja … skiers versus boarders …
Ik neem de middenweg: monoski …

Rob

Plaats een reactie