Wintersportdecoratie in huis

In het "Nieuwe gear? Show it!" topic zag ik een foto van iemand die snowboards aan de muur boven de televisie heeft hangen. Prachtig!

Wie heeft nog meer wintersportattributen als decoratie in huis? Show it!

Als ik me goed herinner, is dat hier nog ooit eens een gespreksonderwerp geweest.
Bij mij hangt 1 muur van m’n slaapkamer vol pisteplannetjes

Als ik me goed herinner, is dat hier nog ooit eens een gespreksonderwerp geweest.
Bij mij hangt 1 muur van m’n slaapkamer vol pisteplannetjes

Niels. op 29 sep. 2013 20:05

Show it!! ;)

Als ik eigens ski’s heb wil ik die aan de muur van mijn slaapkamer hangen in plaats van ze te laten wegrotten op zolder. :P
Dus nog niks te showen helaas ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Als ik mijn nieuwe huis in kan wil ik oude snowboards ophangen in de woonkamer en gebruiken als schappen om iets op te zetten.

Dat heb ik ook niels alle skigebieden waar ik geweest ben hangen op mn slaapkamer.

Als ik me goed herinner, is dat hier nog ooit eens een gespreksonderwerp geweest.

Bij mij hangt 1 muur van m’n slaapkamer vol pisteplannetjes

Niels. op 29 sep. 2013 20:05

Show it!! ;)

ThijsMeeusen op 29 sep. 2013 20:38

Ik zal morgen een foto maken als het licht is ;)

Als ik me goed herinner, is dat hier nog ooit eens een gespreksonderwerp geweest.
Bij mij hangt 1 muur van m’n slaapkamer vol pisteplannetjes

Niels. op 29 sep. 2013 20:05

Hé dat is een leuk idee! Ik heb er hier nog genoeg liggen :)

mijn eerste twee snowboards hangen nog altijd aan de muur :)

Certified ski-boy, glijbewijs

Mijn muur hangt ook vol pistekaarten, maar een goede manier om ski’s op te hangen heb ik nog niet

Ik wil graag deze foto dan met jullie…

null

en deze:

null

The mountains shall bring peace to the people

Netjes :)

Als ik me goed herinner, is dat hier nog ooit eens een gespreksonderwerp geweest.

Bij mij hangt 1 muur van m’n slaapkamer vol pisteplannetjes

Niels. op 29 sep. 2013 20:05

Show it!! ;)

ThijsMeeusen op 29 sep. 2013 20:38

null

Vroeger toen ik nog boarde

null

Vint je ein spellings vout mag je tie hauten ;-)
to ski or not to ski, thats no question

@Niels

ik zie een idee voor een nieuwe quiz topic
Welke piste kaarten heb ik aan mijn muur hangen
Ik zie Hoch Zillertal en les 3 vallees ;-)

@Niels

ik zie een idee voor een nieuwe quiz topic
Welke piste kaarten heb ik aan mijn muur hangen
Ik zie Hoch Zillertal en les 3 vallees ;-)

Togi op 30 sep. 2013 15:48

Ik zie ook nog La Plagne

Die 3 zijn al correct :)
Wie weet de andere 3?

In volgorde:

??? - La Plagne - Hochzillertal
??? - Les 3 Vallées - ???

Espace Killy en Ski Arlberg. Alleen die rechts onder zie ik niet goed. Toch wel… Ischgl.

Ik moet zeggen dat ik de grote logo’s van de skigebieden eerder herken dan het pisteplan zelf ;)

Nu moet ik mijn slaapkamer posten of hoe gaan we dit doen?

Espace Killy en Ski Arlberg. Alleen die rechts onder zie ik niet goed. Toch wel… Ischgl.
Ik moet zeggen dat ik de grote logo’s van de skigebieden eerder herken dan het pisteplan zelf ;)

Cheizz op 30 sep. 2013 16:47

Proficiat, u wint een slaapkamerdecoratie t.w.v. 800 EUR

null

Oeh dat zal @Karlijn leuk vinden :)

ROZEROZEROZEROZEROZEROZEROZEROZEROZEROZEROZEROZEROZEROZEROZEROZEROZE

Past bij de sokken die ik vandaag toevallig aan heb, haha.

null

Serfaus

Ik dacht dat ik hier met wintersportverslaafden zat en niet met roze kamer-en sok verslaafden ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Het een sluit het ander niet uit, he @ThijsMeeusen

Ja ik heb meerdere verslavingen! Je moet toch de zomer doorkomen. Maar roze kamer/sokkenverslaving zit er niet bij hoor, ik zou gek worden van zo’n kamer.

Vertellen jullie ook even hoe jullie het aan de muur geklust hebben voor de minder handige mensen onder ons (lees: @Cheizz)?

Serfaus

Toch jammer dat ze er met het ontwerpen van deze roze kamer geen rekening mee hebben gehouden dat er nog piste kaarten moeten komen te hangen… Dat worden niet veel verschillende wintersport gebieden zo te zien :(

Never eat the yellow snow

null

Zo iets?

;)

Haha met deze ernaast

null

Serfaus

Ik wil graag deze foto dan met jullie…

null

Erg gaaf met die plankjes! en de foto genoemd in de topicstart is van mij gok ik zo? voor wie hem gemist heeft:

null

Aan de andere kant hangen de kitesurf plankjes:
Waar ik blijkbaar geen foto’s van heb! vanaaf ff foto maken maar…

En het ophange is heel simpel: 2 L vormige blokjes maken (heb zelf 2 houtblokjes op elkaar geboord) en je haal het snowboard zo van de wand zonder schroeven. Even "opwippen" en je haalt hem er zo uit. Of je draait het bovenste blokje van de L opzij en pakt hem zo weg.

En je kan hem horizontaal, verticaal of diagonaal hangen. Met ski’s zou het volgens mij ook wel kunnen, al komt dat preciezer kwa plaatsen.

@Waah , ik dacht al ik de foto herkende toen ik hem maandag op tweakers voorbij zag komen, dacht al dat het hier was maar kon hem niet meer vinden.

Zo hangen ze bij mij boven m’n bed.

null

Beetje matige foto maar goed.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Heerlijke ski’s, die Titans:)

Plaats een reactie