Snowboard / ski films.

@Cees, vaak zie je wel dat dat verschillende mensen zijn maar er zijn er ook een heel aantal die beide diciplines beheersen.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Moet je even kijken op nimbus independent.com
kun je zo downloaden

Alweer 3 jaar oud, maar zoveel HD-poeder beelden dat je hem niet mag missen is Absinthe’s Neverland

Verder Twelve, They Came From, Black Winter, DC Mountain Lab 1.5, NowHere…

En natuurlijk Momentum, van nederlandse bodem met de beste rijders uit de Benelux… Wel kopen/bestellen want die gasten moeten we een btje steunen!

+1 voor The Art of Flight!

Daarnaast vond ik First Descent ook super, vooral Terje Haakonsen’s laatste “line” van de trip.

Qua webisodes staan er een paar pareltjes op Jake Blauvelt’s vimeo pagina:

null

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Voor mij een van de beste skifilms is: The Way I See It van Matchstick Productions.
Goede combinatie van hele vette plaatsen/sessies(Alyeska met bobby brown), de nodige humor en goede muziek, ook iemand die niets met skieen heeft zal deze film leuk vinden om te kijken.

Verder een fan van de films van PoorBoyz productions:

Every Day Is A Saterday
Revolver
en de nieuwste film: The Grand Bizarre

Revolver… Nice one!!

De nieuwe van Matchstick productions is : "Attack of La Nina".
Ook weer een mooie film, net zoals "The way i see it"

Solitaire!

Feuer und Ice (1987)
Verhaal stelt niets voor, wel veel ski(stunt)werk.
Er staat me bij, dat de hoofdrolspelers destijds wereldkampioen freestyle skiën waren.

Trailer op

Hiya,

Ik wil ook weer snowboard films downen, iemand van jullie toevallig een invite over voor extremebits.org.

Was lid, maar heb een tijdje niet ingelogd vanwege reizen.

En een ouwe om te downen is AMP, heel koel en oud!

Thx! Broemloep@gmail.com

Ik zag zojuist een film xXx met Vin Diesel,
Daarin een stukje freeride voor een lawine uit, getruct,
Ik kan het betreffende fragment niet uit de film halen en hier als filmpje plaatsen, maar misschien kan iemand anders dat wel? , het is wel komisch…net als de rampenfilm 2012

Ik kijk elke maandag ultimate rush op servustv goeie shit

xXx is wel een enorm slechte scene met dat snowboarden zeg! Boh!

Geef mij maar Deeper, That’s It That’s All, Art of Flight, Black Winter en zo heb je nog een paar toppers.

Van een wat ander slag dan de hier al genoemde films: Solitaire en Signatures, allebei van Sweetgrass Productions. Is wat minder actie en meer natuurdocumentaire en bevat echt prachtige beelden, zeker icm de muziek. Naar mijn idee de mooiste ski/snowboard films die er zijn, maar ik kan zeker ook genieten van films als The Art of Flight, All I Can en Seven Sunny Days. Nog een film die ik hier niet zag staan: In Deep, tevens de laatste film van Shane McConkey.

Trailer Solitaire:

art of flight op eenzame hoogte…sinds deze vorig jaar uitkwam is alles wat ik daarvoor gezien heb saai…

De nieuwe Attack of la niña is ook superkoning!!

Ben van alle voorgenoemde films ook groot groot fan! Heeft iemand voor mij ook toevallig nog een invite voor extremebits.org. Je zou mij echt een ENORM! plezier doen!

Als ze alle docu’s van Salomon Freeski TV achter elkaar plakken krijg je ook een heerlijke film ;)

the art of flight! 1080P geluid vol open. Genieten

Over een paar dagen komt Resonance van absinthe uit:).

Vergeet the Art of Flight! Jones is back en beter dan ooit. Release oktober 2012…Wat nou met een helikoptertje overal netjes afgezet worden… Zelf die bergen beklimmen!! Further is deel 2 van Jones triologie… Er komt er dus nog een aan.

De teaser… de eerste woorden van Jones zullen veel mensen van dit forum herkennen!!!

http://youtu.be/jAJjw5QCwNo

De officiele trailer

http://youtu.be/v9IIceCr30A

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Is er uberhaupt een Nederlandse (online) shop waar films te kopen??

oei, ik denk dat meeste shops er een paar hebben liggen… maar het grote aanbod zul je denk ik toch echt online moeten kopen… (ik promoot downloaden niet :-) )

Een échte Nederlandse wintersportfilm is Snowfever. Vreselijk acteerwerk, ontzettend Nederlandse standaard acteurs, maar het speelt zich af in Kirchberg en in de stemming kom je ZEKER!

Judy op 25 okt. 2011 18:17

"Op dinsdag 10 februari 2004 kregen Daan en Egbert samen hun eerste snowboardles in een overdekt sneeuwparadijs in Zoetermeer. Vanaf maart 2004 opnamen in het Oostenrijkse Sölden."

afijn, OT: heb art of flight full Hd met bose sound gezien onwijs gaaf! rest ga ik nog ff opzoeken! thnx for de tips ;)

Addict.

Snowfever is toch Solden??? by the way The art of flight!!! de beste films die ik tot nog toe gezien heb.

Jurgen

Mooi overzichtje van trailers van snowboard films welke de komende tijd uitkomen: http://www.youtube.com/user/windwardboards?feature=watch…

Bij nimbusindependent ook weer een nieuwe aflevering

Beste freestyle!

Further kijk ik ook erg naar uit. Deeper was ook vet!!!

Vergeten in te loggen…

Hmmmm, nogmaals mijn reactie; voor mij de beste films tot nu toe; deeper, The art of flight, Thats it thats All, en zo benieuwd naar Further!!! (eigenlijk The art of Flight is toch echt wel heel vet!!!)

Plaats een reactie