De Apres ski hit van 2013-2014

Na veel vermaak het topic van vorig jaar gelezen te hebben over de Apres Ski hits en het artikel van Rogier. Vroeg ik mij af wat jullie denken dat de nieuwste hit zal zijn? Zelf ben ik een groot fan van het volgende nummer.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Voor actuele apres ski hits kun je hier eens kijken: http://www.feestinwestendorf.nl/apres-ski-hits-2014/…

mmm… voor mij moet een echte apres-ski knaller Duitstalig zijn…

De nieuwe Ballermann (Apres-Ski-Party-2014) is inmiddels uit… da’s vaak een zekerheidje in de cd-koffer van Duitse/Oostenrijkse dj’s. Ook jaarlijkse Aprésski-feest van RTL2 bij Mooserwirt is een goede indicatie. De winterhits zijn soms ook remakes van de Duitse nummers die in zomer (Mallorca) of bij Oktoberfest goed hebben gedaan.

@Wilbert Kijk dat is mooi! Ik download ieder jaar de Ballermann Apres Ski Party CD’s. Gegarandeerd kwaliteit.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Is hier al een wintereditie van? Deze deed het wel goed (onderweg naar/in) Sölden :-)

http://youtu.be/Wc8LvIGiXME

Ik was twee weken geleden nog in Sölden en daar hadden ze een iets andere versie van het nummer van Peter Wackel. Helaas heb ik deze versie nog niet op youtube kunnen vinden maar het was wel een enorme hit.

In dat nummers was o.a. "Mallorca is nur eindmal in jahr" aangepast naar "Apres-Ski is nur einmal in jahr"

lekker nummer hoor ;)

Vorige week mee gefilmd in 4 vallee, twas fun om te doen in elk geval :-)

kijk dat van die freddies is inderdaad een leuk apresski nummer.
Maar het 1e nummer wat boven in dit topic staat vindt ik dan weer helemaal niks.

Wellicht niet helemaal apres ski maar wel een hilarisch nr. :D

Not all who wander are lost

Whoehaaaaa Hahahaha Whoehaaaaa Hahahaha!

Wat mij betreft is dit DÉ après-ski hit voor dit seizoen, heerlijk die Oberkrainer versie!

Ruud

DJ aus die bergen! Erg geslaagd!

@Roel11 topic gaat over hits 2013-2014. Je post een "retro" song van 2011. :-D

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Niet dat dit een hit is van nu, maar toch doet deze mix het toch altijd nog goed bij mij :)

Qua hits van 2014 moet ik nog even gaan zoeken, hahah

Carnas on Tour

mooie nummertjes allemaal!!

De Apres ski cd’s komen zolangzaam weer uit, en welke mij als Hollander dan erg opviel vandaag.

Haha ja Marcelino is natuurlijk ook prachtig om te horen. Nu nog op een studio versie wachten :P

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Haha, zelfs YouTube kent maar een versie van Marcelino. Word zeker tijd voor een singel ;)

Je kan ook gewoon t originele nummer Amsterdam luisten :P

De apresskihit in de Tenne in Schladming (grootste apresski van Oostenrijk):
"Atemlos Durch Die Nacht" van Heleen Fischer.

Iemand die met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit!

Plaats een reactie