Skischool Saalbach 5 feb t/m 12 feb.

Hallo allemaal. Ga over een week samen met mijn vriendin voor het eerst skieen. Heeft er iemand ervaring en of tips m.b.t. de skischolen in Saalbach?
Heb via dze site gevonden welke er allemaal zitten in Saalbach (9 stuks), maar niet welke nou toch wel het beste is in een bepaald opzicht. Bv nederlandse leraar,uitrusting, etc.

Alvast bedankt voor reacties.

Gr Bas

Ik weet niet waar je precies in Saalbach zit?
Ik zou de (Ski)bus nemen naar Hinterglemm en dan les nemen bij Snow & Fun.
Dit is de beste skischool uit t gebied, goede leraren (ook Nederlandse), mooie oefenweide/"baby"pistes enz.

Wat een onzin om eerst de bus te nemen naar Hinterglemm…
Ligt er helemaal aan waar je zit, alle skischolen staan goed bekend,alles valt en staat uiteindelik toch bij de individuele skileraar/lerares.
Fürstauer in Saalbach, Snow en fun in Hinterglemm, Snow Academy zit overal… Dit zijn de grotere scholen. have fun

Zoals SkiSaalbach al zegt zitten er meerdere grote skischolen in het gebied.
Ik heb alleen ervaring met Snow & Fun in Hinterglemm, prima skischool met meerdere goede leraren maar het is natuurlijk onzin om een skibus naar Hinterglemm te pakken als er in Saalbach ook goede skischolen zitten. Maar dat ligt er aan waar jullie precies zitten. Wellicht zitten er op dit forum mensen die ervaring hebben met skischolen uit Saalbach…

Bedankt voor jullie reacties. Neem dit advies mee op vakantie. Gr Bas.

Plaats een reactie