Le Grand Massif 7-2 t/m 16-2

Dit onderwerp gaat over de bestemming Le Grand Massif

Mooi verslag, over 1 1/2 week zitten wij in Samoens en hopen ook op dat blauwe luchtje en dat alles open is natuurlijk. Verder doet het allemaal "gewoon" Frans aan. 23,30 voor een hamburger/friet/biertje, belachelijk he. Ik vind het er trouwens heel rustig uitzien op de piste, maar jij schrijft over drukke pistes. Ben je wel eens in Val Thorens geweest? Daar is het pas druk bij de vertrekliften/pistes in het dorp, altijd volgens mij.
Ook grappig dat je spreekt van snelle en moderne liften. Met een bonk ijs op de stoelen is niet echt modern meer hoor, dat kan tegenwoordig gewoon met verwarming in de banken en kappen over de stoeltjes heen :)
Dat van de pechvogels met blessures had ik liever niet gelezen, beterschap en hopen dat het voor iedereen weer goed komt.
Maar anyway, natuur ziet er mooi uit dus we gaan het zien.

Mooi verslag, over 1 1/2 week zitten wij in Samoens en hopen ook op dat blauwe luchtje en dat alles open is natuurlijk. Verder doet het allemaal "gewoon" Frans aan. 23,30 voor een hamburger/friet/biertje, belachelijk he. Ik vind het er trouwens heel rustig uitzien op de piste, maar jij schrijft over drukke pistes. Ben je wel eens in Val Thorens geweest? Daar is het pas druk bij de vertrekliften/pistes in het dorp, altijd volgens mij.
Ook grappig dat je spreekt van snelle en moderne liften. Met een bonk ijs op de stoelen is niet echt modern meer hoor, dat kan tegenwoordig gewoon met verwarming in de banken en kappen over de stoeltjes heen :)
Dat van de pechvogels met blessures had ik liever niet gelezen, beterschap en hopen dat het voor iedereen weer goed komt.
Maar anyway, natuur ziet er mooi uit dus we gaan het zien.

Gast694 op 25 feb. 2014 20:42

Tijdens de dagen met sneeuwval en de zonnige dag in Sixt was het rustig, maar het was wel degelijk druk op de piste af en toe. Niet vol, maar wel druk.
Tja, de Desert Blanc lift zat dan wel ijs op, maar ze zijn nog steeds allemaal snel en modern. Maar goed dat er geen liften met verwarming en kappen waren, dat is allemaal onzin vind ik. Het is wel fijn, maar het hoeft niet. Aangezien het nogal flink heeft gewaaid die week hebben we geluk gehad dat de liften geen kappen hadden, anders waren ze nog veel sneller dicht.

Alvast veel plezier en geniet er van! :)

HenriS: ga ervan uit dat na 7 maart de grootste drukte is verdwenen want dan zijn wel alle vakanties voorbij, op zone A in Frankrijk na. Onzin of niet, het is de moderne tijd en soms is het ook wel lekker. Maar ik ben een vrouw en ik hoor de mannen altijd klagen als ze op een warme bank moeten gaan zitten, hahaha, lekkuur hoor. Ik heb een zonnetje besteld en dan gaan we er zeker van genieten. Op de foto’s ziet het er mooi uit.

Plaats een reactie