Ski sckischool semmler

Zucht en de puberts zijn weer onderling ‘thumb ups’ aan het scoren.

Alex op 25 mrt 2015 21:14

Sorry Alex maar ik vind dit echt een waardeloze reactie die nergens op gebaseerd is. Ten eerste, wat voor hack heb jij op je PC waardoor je kan zien wie bepaalde reacties heeft geliked? Ten tweede, als je een reactie grappig, scherp of nuttig vindt geeft je toch een thumbs up, ongeacht wie de reactie heeft geplaatst?

Toegegeven, ik heb hier ook reacties van @Jesper en @JoostW geliked, niet omdat ik hen beter ken dan de gemiddelde forumbezoeker maar omdat ik hun reacties nogal humorvol vond.

Verder: leuk topic om te volgen, gaan we hier ook honderden reacties halen net als in “verantwoordelijkheid”? ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Ik moest weer lachen, maar nu niet om de starter van dit topic

Is het al winter?

Sorry Alex maar ik vind dit echt een waardeloze reactie die nergens op gebaseerd is.

ThijsMeeusen op 25 mrt 2015 21:54

Mag je helemaal vinden hoor. Vrijheid van meningsuiting is gelukkig nog een recht wat we als NL’ers hebben, maar ga nou niet zeggen dat het nergens op gebaseerd is. Maar anyway, ik dwaal behoorlijk af van het topic en dat is ook weer niet de bedoeling.

Ik heb mijn zegje gedaan en nu weer back on track.

When life gets too complicated.... SKI

Gelukkig kunnen er hier veel mensen lachen! Daar gaat het om.
Ik wil trouwens ook wel wat meer ‘likes’… ;p

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

@Snowjan Nou, vooruit dan maar ;-)

When life gets too complicated.... SKI

Gelukkig kunnen er hier veel mensen lachen! Daar gaat het om.
Ik wil trouwens ook wel wat meer ‘likes’… ;p

SnowJan op 25 mrt 2015 23:22

Wie wil er nou geen likes! ;-).

OT: ik hoop dat we nog een reactie van de TS krijgen. Maar ik vrees dat hij / zij alleen even zijn ongezouten mening op ons forum wilde knallen…

If you snooze, you loose!

Gelukkig kunnen er hier veel mensen lachen! Daar gaat het om.

Ik wil trouwens ook wel wat meer ‘likes’… ;p

SnowJan op 25 mrt 2015 23:22

Wie wil er nou geen likes! ;-).

OT: ik hoop dat we nog een reactie van de TS krijgen. Maar ik vrees dat hij / zij alleen even zijn ongezouten mening op ons forum wilde knallen…

Jeff op 26 mrt 2015 15:30

Al hij terug komt, misschien wil hij ons dan ook nog allemaal even liken :D

Zou best willen reageren op de OP maar kan 'm niet lezen, zijn het wel woorden die bij elkaar horen en iets met elkaar te maken hebben? @Alex, ben het met je eens en je dus ook maar voorzien van een ‘like’ ;)

Uiteindelijk is dit toch een topic geworden waarin we allemaal aardig voor elkaar zijn. :D

@Hessel, we zijn meestal wel aardig voor elkaar hier imo maar sommigen lijken wel heel graag behalve groene bolletjes ook een bruine arm te willen halen…

@Userd ik kan hem gewoon lezen hoor. Gewoon open klikken :-)

Oh, en thanx for the like :-P

Ennuh, bruine armen is niks mis mee zolang de oorzaak de zon is :-)

When life gets too complicated.... SKI

@Alex, open klikken heb ik uiteraard gedaan maar dat bevordert de leesbaarheid toch niet echt ;)

Enneh, graag gedaan. Hoe was het in Damüls/Schoppernau trouwens?

Toch leuk hoe een klacht over een skischool verandert in een Ouwehoertopic 2.0 :P

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Je moet toch wat?! ;)

Het grote offtopic-topic ;)

❄️

@Userd was helemaal prima heerlijk getoured :-)

null
null

PS het topic wordt als resiverslag gebombardeerd :-)

When life gets too complicated.... SKI

@Alex, nice! Waar is dit? Hing volgens mij sterk af welke kant je op ging, of er voldoende sneeuw was of viel het mee?

@userd Deze route (Toblermanskopf) start net buiten Schoppernau (richting Warth). De sneeuw die er lag was tijdens afdalen slush tot aan de heupen. Vanwege een stuk wildschutz en gebrek aan sneeuw moesten we ook nog een 50hm bootpacken.

When life gets too complicated.... SKI

Dacht ik al, pistes waren nog opvallend goed voor Maart maar daar buiten was het of keihard of slush. Ben je wel eens in Faschina de kam overgegaan? Schijnt ook een mooie route te zijn en ik was weer eens in Sonntag-Stein (eindelijk!), daar schijnt het ook mooi te zijn als je verder naar boven/achteren gaat.

Daar ben ik nog niet geweest. Dit tripje was de 1e keer dat we serieus gingen skinnen. Ik heb het vorig jaar in Livigno ook al gedaan en toen was ik al hooked. Dat was toen een beetje klooien, met half door het bos en half op de piste omhoog lopen, met te korte / smalle ski’s, te zware bindingen en zware freeride boots zonder hikestand. Maar was toch bevredigend :-)

When life gets too complicated.... SKI

@Alex en @Userd

Dit topic is al volledig ontspoord, maar jullie laatste berichten zijn toch meer geschikt voor een nieuw, eigen, topic. Dan kan het hele forum wat gerichter meegenieten van je ervaringen @Alex (tenzij je met de heer Semmler zelf omhoog bent geskind :D)

LOL @Hessel

Ik zal aankomend eens kijken of ik iets op papier kan krijgen :-)

When life gets too complicated.... SKI

Inderdaad graag een nieuw topic openen. (Ben benieuwd naar je ervaringen @Alex)
En weer on-topic hier op dit topic anders gaat er een slotje op!

Click. Click. Peace

Inderdaad graag een nieuw topic openen. (Ben benieuwd naar je ervaringen @Alex)
En weer on-topic hier op dit topic anders gaat er een slotje op!

Rogier op 27 mrt 2015 11:48

Zou zonde zijn van het meest creatieve topic van de laatste tijd ;)

❄️

Zo streng ook terwijl het een tamelijk onmogelijke opgave is om wel ontopic te gaan ;)

@Alex en @Userd, oprechte excuses voor het om zeep helpen van dit topic, het werd net gezellig :D

Om toch on topic te zijn (niet dat dat er toe doet verder, puur voor de vorm): ging het nou om privéles of groepsles?

We zullen het nooit meer horen, vermoed ik ;) Maar vooruit, excuses aanvaard!

Same here.

When life gets too complicated.... SKI

Plaats een reactie