Welke ski en welke lengte?

Ook ik Volg je bevindingen aandachtig over de progressor f19 ben nog benieuwd hoe je hem op een harde piste vind? (Grip)

Nog veel plezier en goede sneeuw toegewenst

Vanochtend waren de pistes nog bevroren. Ook daar vond ik hem goede grip hebben. Geen gezwabber zoals ik dat zou noemen. De ski doet wat hij op zo’n moment moet doen. Je kunt er op vertrouwen. Ook aan het eind van de dag als je wat vermoeid raakt neemt hij geen loopje met je.

Why work if you can ski!

Uiteindelijk is het de Salomon geworden en ben ik hem in de winkel gaan halen.

Online was die wel 20 € (incl. verzenden) goedkoper, maar dat leek me de moeite niet (als er iets mis is, ben je al snel meer geld kwijt).

De Fischer was online inderdaad wel rond de 350 €, maar uiteindelijk toch voor een iets ‘rustiger’ ski gekozen.

Na 26/3 laat ik even weten wat ik er van vond.

Nog even dit, @piefke wist mij te vertellen dat er een winkel was die stopte met Fischer.
Omdat dit laatste merk vaak stunt met online winkels en aanbiedingen.

Ik betaal ook niet graag te veel, maar ik kan die winkelier wel begrijpen. Als men voor advies en onderhoud bij hem komt, maar de rest online koopt, dan blijven er straks niet veel winkels meer over.

Het was maar een bedenking. :-)

Glij blij door die brei :-)

Uiteindelijk is het de Salomon geworden en ben ik hem in de winkel gaan halen.

Online was die wel 20 € (incl. verzenden) goedkoper, maar dat leek me de moeite niet (als er iets mis is, ben je al snel meer geld kwijt).

De Fischer was online inderdaad wel rond de 350 €, maar uiteindelijk toch voor een iets ‘rustiger’ ski gekozen.

Na 26/3 laat ik even weten wat ik er van vond.

Nog even dit, @piefke wist mij te vertellen dat er een winkel was die stopte met Fischer.
Omdat dit laatste merk vaak stunt met online winkels en aanbiedingen.

Ik betaal ook niet graag te veel, maar ik kan die winkelier wel begrijpen. Als men voor advies en onderhoud bij hem komt, maar de rest online koopt, dan blijven er straks niet veel winkels meer over.

Het was maar een bedenking. :-)

Coldfeet op 29 feb 2016 10:50

Heb een en ander gevolgd over jou aankoop en over de fischer progressot f19 en ben nog benieuwd naar jou verhaal over de Salomon X Pro SW?

Plaats een reactie