rtl snowmagazine weer vanaf zondag 23 oktober

Er bestaan zeer weinig wintersportprogs slechter dan RTL snowmagazine… ik voorspel dat onze tuner zondag om 16:00 niet op RTL4 staat. :)

I even pee standing sideways...

Over Pauline hoeven we ons geen zorgen meer te maken, want ze is vervangen door een jonger blondje: Sophie van Hoytema

Sophie van Hoytema begint haar carrière als zangeres en bandleider van de band Funk Schmunk, die ze samen met haar broer opricht. Tijdens deze periode studeert ze af aan de TU in Delft en zet haar studietijd voort op de Amsterdamse KleinkunstAcademie welke ze ondertussen (in 2003) ook met succes heeft afgerond. Ook studeerde ze een jaar aan het Conservatorium van Amsterdam, afdeling jazz. Inmiddels heeft Sophie een aantal eigen cabaretprogramma’s ontwikkeld en speelde daarnaast op festivals als De Parade (Pivetti’s Palazzo Rumore) en het Edinburgh Fringe Festival (Lee Harvey Oswald the Musical). Sophie heeft net haar tour met haar muzikale cabaretprogramma VERDEROP afgerond. Op dit moment vertolkt zij de hoofdrol in de Man van La Mancha met Peter Faber, is zij haar eigen CD aan het opnemen en repeteert zij voor haar nieuwe voorstelling: ‘Muzikale gedichten’ Ook treedt ze nog regelmatig op met haar band, maakt ze cabaret op maat, geeft ze zangworkshops, presenteert ze en is ze druk bezig haar televisie-, film-, en theaterwerkzaamheden verder uit te breiden. O ja, ook nog wedtrijden geskied vroeger.

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

vooral dit laatste stukje is veelzegend voor een programma als dit:

O ja, ook nog wedtrijden geskied vroeger.

maar ja auto’s verkopen ze toch ook met mooie dames op de motorkap?

bij gebrek aan beter ga ik toch weer kijken! Verder zijn er voldoende leuke filmpjes te vinden op youtube. Toch wel lekker die beelden!

Seriously snow addicted family!

Lekkere domper… Overal staat vermeld dat om 16.00 snowmagazine zou komen… Zit ik naar een paar katten en honden te kijken. :( Foutje van RTL door het verkeerde programma te draaien of verkeerde datum?

nou ,ondanks dat ik het soms een irritant programma vind is het ook wel weer leuk om te zien die sneeuw. Zit er helemaal klaar voor en wat denk je … DE DIVA’s helemaal verschrikkelijk!!

Silvretta Montafon Liefhebber

Wat n Domper zeg!!!

Silvretta Montafon Liefhebber

Van het ene uiterste in het andere uiterste. Denk ik mooie winterbeelden te gaan kijken, zit ik tegen het gezicht van Patty Brard aan te kijken.
Wat een ontzettende tegenvaller.

Zelfs m’n upc geeft aan dat snowmagazine bezig…krijg je een stel z**kwijven!!!

Silvretta Montafon Liefhebber

Zit ik hier met 20 man sterk. Buffetje erbij 10 kratten bier. Krijg je die lelijke Patty in beeld. Inmiddels staat er een rij bij de WC.
RTL geprobeerd te bellen maar helaas, niemand thuis.

Wederom een programma fout bij RTL4

ronduit WAARDELOOS!

En de site van RTL zwijgt in alle talen! Geen uitleg, niet dat het op een ander tijdstip komt, niets! Waardeloos.

Lees net op twitter dat heb om 16.20 uur begonnen is? Nu dus gemist… Zo meteen dan maar via uitzending gemist kijken.

ik heb tot 16h35 de diva’s opgehad (langer hield ik dat echt niet vol). om 16h20 is snowmagazine dus niet begonnen.

Toch blijft het een leuk programma, keek er weer naar uit om te kijken, en wat denk je? kom er om 16.30 uur achter dat ik het vergeten ben, BALEN!

volgende week maar weer dan…

Het is gewoon helemaal niet geweest, heb RTL4 de hele tijd aan laten staan op een tweede scherm maar ook na de Diva’s is het gewoon niet geweest.

@tim je hebt dus niets gemist!

Was vanmiddag weg met het zonnetje naar het bos en alles opgenomen dacht ik op de recorder,
Maar helaas na thuiskomst… hebben ze die overjarige taarten weer van stal gehaald, ze hebben ook gewoon lak aan het publiek…

hmm, vervelend voor jullie dat het niet is uitgezonden, ik overigens ben weer een stuk minder zuur
Bedankt voor jullie reactie!

Als ze een beetje fatsoen hebben, dan zenden ze het alsnog uit en dan wel precies op het aangekondigde (latere) tijdstip!

Op hun website zie ik staan hh 30-10-2011’
Ga er vanuit dat hh herhaling betkend,
Ik heb ze ook een mailtje gestuurd met een link naar dit thema

Maar dan wel om 08.30

RTL Snowmagazine is vanaf zondag 23 oktober weer op tv; elke zondag om 16.00 uur op RTL 4! (herhaling: zondagochtend om 08.30 uur, RTL4)

Staat jammer genoeg ook niet op uitzendinggemist

@Wesley, het staat er inderdaad nog niet op. Maar het duurt altijd een uurtje ofzo na de uitzending voor het plaatsen van het programma op uitzendinggemist. Het zal er dus vandaag nog wel opkomen neem ik aan. ;)

redactie@snowmagazine.nl

Stuur hier uw bewijs van ongenoegen naartoe,
Wellicht als ze veel reacties krijgen dat ze naar wensen van de consument gaan luisteren

@jurjen ik denk dat hij er niet meer op komt.

Er staat bij dat het een herhaling is van vorig jaar. Je kan hem dus kijken bij uitzending gemist.

hmm, nog steeds niet op RTLGemist.nl…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Waarom dan geen online versie van het wintersporters.nl t.v. programma ;)?

iedere week/maand een ander gebied/regio wat in beeld komt. Een aantal bloggers zit al in de gebieden dus laat maar zien die reportage. Waarom zouden we daar heen moeten gaan… overtuig ons op een echte wintersporters manier :)

of dat wintersporters.nl een aantal richtlijnen opstelt en de gebruikers zelf van een mooie gebied een rapportage kunnen maken?

Scheelt een hoop in kosten waardoor je onafhankelijk kan blijven… IPV de gesponsorde ellende die we nu te zien krijgen.

en als de tv makers zien dat daar veel hits op zijn…zien ze misschien het licht? En snappen ze dat de meeste wintersporters idd niet zitten te wachten op een 5 gangen lunch, maar juist beelden van het gebied/pistes en tips en trucs willen over de regio/gebied.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Plaats een reactie