rtl snowmagazine weer vanaf zondag 23 oktober

maar dan nog zullen de tv-makers dit idee overnemen, en stiekem toch de invloeden door de reclamejongens in de filmpjes pompen.

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Vind het ook niet bepaald een topprogramma maar ach die beelden van de pistes en omgeving maakt wel wat goed. Staat trouwens nog niet op rtl gemist. Zal wel na de herhaling zijn, anders kijkt er helemaal niemand meer en dat is slecht voor sponsors…

Aequilater Nubila

Vroeger vond ik het een geweldig programma. Tegenwoordig ben ik er minder fan van, omdat het te zwaar gesponsord is, teveel van hetzelfde is, en voor de ervaren skiër eigenlijk niet veel informatie biedt. Het programma zal beginners of niet zo fanatieke skiërs meer aanspreken.

  • Excuus, zonet dit geplaatst in het verkeerde draadje:

Via Twitter kreeg ik net dit bericht van Vrijuit dat ook verbaasd was dat Snowmagazine niet is uitgezonden en vanwege de commerciële belangen hiervan werk heeft gemaakt:

Vrijuit
Ik heb het na gevraagd en het ging om een technische storing bij rtl. Uitzendingen verschuiven inprincipe 1 week!

Morgen 30-10 dus de herkansing,
Naar wat ik nu begrijp (maar je weet maar nooit) is er 's morgens geen herhaling,van vorige week,want er staat nu campinglife en vorige week was er toch geen uitzending, dus om 16 u het eerste deel,
Voor alle zekerheid de recorder 's morgens toch maar ingesteld

ik kijke wel ff rtl xl

Seriously snow addicted family!

En wederom vanmorgen geen herhaling van Snowmagazine.
Klopt dus blijkbaar wat Auke zegt, het verschuift een week. Nu maar hopen op een nieuwe aflevering vanmiddag

Jaa, nog een halfuurtje, kijken of rtl ons nu niet voor de gek houdt.

Wat een tegenvallende aflevering en die nieuwe precentatrice vind ik ook niet wat.
Voordiegene die nog wil kijken het is nu pauze ;)

Het duurt zogenaamd een half uur,
Maar na enkele minuten al 1e reclame die ook nog eens niets met onderwerp te doen heeft,
Effectief gezien is het programma waarschijnlijk 20 minuten lang, want de shots in nederlandse winkels vallen ook al af,
Als je dan gaat tellen, aantal presentatoren, cameramannen, montagewerk etc. Reiskosten,
Dan zijn het waarschijnlijk vrij dure produktieminuten

Ja, ik zie ook dat gat in de (tv) markt; een fatsoenlijk (online) tv programma. Kritisch, onafhankelijk, en gericht op de wintersport mogelijkheden ipv de kinderweides, bioscopen en restaurants.

Leuke poging maar snowmagazine blijft voor mij toch de vrijuit catalogus op tv.

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

ach ja, maar was toch wel weer leuk om te zien, ben namelijk zelf vorig jaar in Fiss geweest.

We zaten daar in een Wenschalet, echt top!

Ik vindt het toch ook weer leuk om naar te kijken. Toch weer het begin van het seizoen, maar een nieuwe online programma lijkt me een goed plan!!

zit’m even via rtlxl te kijken.

eerste indruk: heej, een nieuwe vrouwlijke presentatrice.
(hoewel, niet veel anders eigenlijk… ok. tikkie meer overdreven)

verder: niks nieuws aan dit programma.
de muziekjes zijn hetzelfde, de info is hetzelfde, de pipo van vrijuit is hetzelfde, de restaurants zijn hetzelfde…
ach, met het geluid uit zijn de sfeerbeelden wel leuk :)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Had recorder op 1600 u ingesteld,
Maar heb daardoor hele begin gemist, was ook 1620 ipv 1630 afgelopen,
Mooietiming van de uitzenders!

08:45 - 00:15 = 07:30? …

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

@Cees, dat ontdekte ik vorig jaar ook. Je moet ongeveer een kwartier speling voor en na aanhouden…

Effectief heb je 5 minuten mooie beelden. De rest is Audi, autoverhuur, winterbanden, Nordica, Craft, Sinner, Vrijuit, Transavia, Snowcenter en andere reclame.

De enige vernieuwing die ik heb kunnen ontdekken is het ontbreken van Falke als sokkensponsor.

"Die twintips, die zijn toch zó leuk om mee te spelen." Van die uitspraak krijg ik echt kotsneigingen.

En die nieuwe muts, die staat op d’r ski’s alsof ze naar het toilet moet.

Ja, ik ben toch eigenlijk wel heel benieuwd naar haar skihouding!

Ik kreeg ook de indruk dat haar kont ver naar achteren stond, maar ze heeft wel wedstrijden geskied, en kan zo te zien ook aardig lastige pistes afkomen (buckels in het begin)…

Dus misschien heb ik een vertekend beeld van skihouding? Ik weet nog toen ik les krijg dat de skileraar ook altijd riep dat mijn kont te ver naar achteren hing.

Ik weet overigens niet hoe ik nu ski of mijn houding eruitziet, ongetwijfeld met veel schoonheidsfouten, en oude techniek…heb nooit echt les gehad in Carven…Maar zolang je maar plezier hebt toch! :) en nu ik klaar ben met de studiekrijg kan ik langzaamaan meer geld vrijmaken voor bijspijker lessen en cursussen :).

Procrastinating

Ideetje om RTL Snowmagazine wat op te leuken:

Wat kun je nog meer doen met een (gehuurde) Audi en twee skiërs? Nou dit bijvoorbeeld:

@ Paul E Nu ik Richard Hammond zie weet ik ook nog een leuk filmpje met een erg leuke auto voor in de sneeuw!!!

TOP GEAR MARAUDER 17 SEASON door trorram

Silvretta Montafon Liefhebber

Hulde aan de mannen van TopGear, wat een amazing programma is dat toch altijd!

Deze bedoel ik!!
http://youtu.be/cDoRmT0iRic

Silvretta Montafon Liefhebber

Gewonnen, ondanks het klunen,
Betekend dat nu dat een audi geen goede auto is?

Cees,

Dit zegt niks over de Audi, maar wel alles over Hammond’s gebrekkige voorbereiding: Als je een etappe wilt winnen, bereid je dan goed voor, zodat je de juiste route neemt naar de finish.

En verder: Al is de piste nog zo gaar met een parasail speel je het klaar.

Patje,

Imposante wagen is die Marauder. Een parkeerplaats vooraan bij de skilift is bij een overvol skigebied geen probleem meer :)

Mag ik een gokje wagen, dat de meeste mensen die naar snowmagazine kijken ook naar rail away kijken als deze in een mooie bergachtige omgeving opgenomen id?
Onlangs weer een prachtuitzending naar de Cornergrad bij Zermatt

Cees,

Dit is inderdaad een erg mooie uitzending en een mooie aanvulling op de uitzending van Snowmagazine op 18 december.
http://www.beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1114013-zwi…

Als je naar Zermatt komt met de auto dan moet je de laatste kilometers voor Zermatt je auto parkeren aangezien Zermatt zelf autovrij is. Je kunt dan met een taxi of met de trein naar Zermatt. Wij hadden de trein genomen. Dit is absoluut een aanrader.

Het stuk naar de top van de Gornergrat kun je doen met je skipas en moet je zeker ook 1 gedaan hebben.

De twee speed flyers uit het Top Gear filmpje waren Antoine Montant en François Bon. Bij zoeken naar nog meer video’s kwam ik erachter dat Antoine Montant op 24 oktober jongstleden is overleden bij een basejump ongeval in de Franse Alpen (Haute-Savoie). Triest…

Hier nog een video uit 2009:

En zijn sprong in Chamonix (2010) waarbij hij glijdend over de kabels van de kabelbaan naar beneden komt:

tja, die heeft duidelijk niet voor een leven gekozen waar de kans groot is dat hij achter de geraniums wegkwijnt,
maar in zijn jonge leven zal hij wel gevoeld hebben dat hij echt geleefd heeft…

Plaats een reactie