Wintersport spelletjes voor pc.

Cees, je hebt echt tijd te veel :D

Ja jongens, ik heb sinds gisteren Skiregion Simulator 2012 gekocht, leuk spel om je eigen skigebied te runnen en de pistes te preparen, mensen wegbrengen, sneeuwruimen en andere bezigheden die men moet doen.

Wel gebruik ik mods, hiermee kun je bv. een Prinoth Pistenbully kopen die normaal niet standaard in het spel zit. Alleen de Kässbohrer 100, 400 en 600w zitten erin.

Tim op 10 nov. 2011 22:46

Waar heb je 'm gekocht, zou 'm namelijk ook graag willen kopen ;)

Job, het makkelijkste en snelste gaat via mediamarkt.nl
Ik heb het spel gekocht als een download (dus geen cd), je betaald voor deze download van het spel via bv. ideal of Paypal en krijgt na het betalen meteen een mail thuis gestuurd met de bestanden die nodig zijn om deze te downloaden (kwestie vam opklikken en op je pc zetten)…

Daarnaast wordt er in de mail meteen je sleutelcode gegeven om het spel te activeren. Nadat je het heb geinstalleeed en hebt geactiveerd kun je het meteen spelen.

Ik vond het wel erg ideaal, want je hebt geen levertijden van 2 of 3 werkdagen…

Job, het makkelijkste en snelste gaat via mediamarkt.nl
Ik heb het spel gekocht als een download (dus geen cd), je betaald voor deze download van het spel via bv. ideal of Paypal en krijgt na het betalen meteen een mail thuis gestuurd met de bestanden die nodig zijn om deze te downloaden (kwestie vam opklikken en op je pc zetten)…

Daarnaast wordt er in de mail meteen je sleutelcode gegeven om het spel te activeren. Nadat je het heb geinstalleeed en hebt geactiveerd kun je het meteen spelen.

Ik vond het wel erg ideaal, want je hebt geen levertijden van 2 of 3 werkdagen…

Tim op 19 nov. 2011 20:05

@Tim, bedankt voor je reactie. Ik wil het spel graag van ‘Sinterklaas’ krijgen en het is dus makkelijk als het iets tastbaars is omdat er ook nog ‘goed gelovigen’ bij zijn in mijn familie. Iets digitaals kun je moeilijk inpakken en bij de cadeau’s leggen… ;) Maar is het ook mogelijk om het bestand te branden op een CD/DVD?
En weet je anders misschien waar ik het op een CD kan kopen?

@Job, volgens mij is die ook wel via de mediamarkt op cd te bestellen, alleen zit er dan levertijd op en dat wou ik niet :P

Bol.de heeft ze denk ik ook wel, bij de Nederlandse Bol heb ik ze og niet gevonden…

Beste mensen, ik krijg dit topic nu pas in de gaten, maar ik kan vannacht echt niet slapen als ik met jullie het fantastische spelletje Aggressive Alpine Skiing niet heb gedeeld, geproduceerd door de helden van Mausland Entertainment.

Een heerlijk retro spelletje, dat je in ongeveer 1 minuut uitspeelt. kost wel ca. 2 dagen oefening voor je het spel überhaupt uit kán spelen. Let ook op de fabelhaftige stimmungsmusik in het tweede deel. Hoor ik daar der Heino?

hier de link:

http://mausland.de/228.maus

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

oh ja, ik heb geen aandelen ;)

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

“…” kak! die speelde ik in mijn jeugd op de windows 3.1 machien van m’n pa! (die z’n werk-pc elke schoolvakantie gewoon mee naar huis nam zodat ik en mijn broers konden gamen :) )

Ferdinand (Admin) op 11 nov. 2011 00:17

Zo die heb ik wat gespeeld om mijn oude 33mhz met 55mb interne hdd en echte VGA 16 kleuren videokaart. Wat een lol was dat.

Die Skiregion Simulator 2012 ga ik ook eens naar kijken.

thx

Member of global cooling initiative

Skiregion Simulator 2012 vandaag aangeschaft bij Media Markt. Binnen 10 minuten gedownload, geïnstalleerd en huppakee spelen maar :) En ook zeker niet duur. Het spel is ook leuk en valt absoluut niet tegen. Op mijn laptop gaat het spel erg schokkerig, maar op de pc werkt het goed en soepel. @Tim bedankt voor al je info!

Ps. Ik heb geen aandelen.

@Job, super! Goed om te horen…

@Job, ik wil het ook op mijn laptop gaan zetten. Maar als deze het niet trekt is het dan mogelijk hem ook op de pc te installeren, of moet ik hem dan 2 keer kopen?

@Job, ik wil het ook op mijn laptop gaan zetten. Maar als deze het niet trekt is het dan mogelijk hem ook op de pc te installeren, of moet ik hem dan 2 keer kopen?

Jurjen op 26 nov. 2011 11:26

Je kunt 'm gewoon op meerdere pc’s en/of laptops zetten :)

@Job "Behulpzaam"

Goed nieuws voor de Apple gebruikers

Ski Region Simulator 2012 van Giants Software is er ook voor de iMac.

Bekijk deze video op YouTube:

@Cees, ‘De video die je hebt opgevraagd, is niet beschikbaar.’ We kunnen hem dus niet bekijken. ;)

ik heb van alles wat geprobeerd, maar het lukt niet

Vancouver 2010 (PS3) Snowboard Cross

is de titel, misschien via google?

http://www.thesportsgamer.com

Ik heb het even opgezocht en het ziet er goed uit, net echt! Nu nog een Ps3 aanschaffen.

Jurjen ik ben bang dat deze link, dezelfde die ik vermoe4delijk ook al geplaatst heb niet werkt,
ik zal de admin vragen of deze hem werkend kan maken…

Haha, dat zie ik nu ook. Maarja ik heb de beelden gezien. Voor de andere forummers, zoek het maar even op youtube op. Wel de moeite waard. ;)

Als we filmkes gaan plaatsen van leuke wintersportspelletjes, ben ik het natuurlijk aan mijn stand verplicht om een filmpje van aggressive alpine skiing te posten. dus bij deze.

http://youtu.be/xkMEsvOTqzI

geniet er van, en waag vooral zelf eens een poging op mausland.de

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

@FrankW: Dat is (na ski resort tycoon) mijn favoriete wintersportspel!!! :D

Hoe zit het met dat Ski Resort Tycoon Mathijs? Heb je de cheats nog gebruikt? Ben benieuwd naar wat voor een gebied(en) je gebouwd hebt.

Over 2 maandjes komt eindelijk de nieuwe SSX uit; SSX Deadly Descent! Ben erg benieuwd!

iemand die geïnteresseerd is in Ski Region Simulator 2012, ik heb n link

@rene sebastian

leuke trailer, eindelijk een n goede snowboardgame

Lees net in de zwolse courant:
Sneeuwballengevecht tijdens wii-middag,
Het blijkt te gaan over een ouderencentrum waar de oudjes via de computer en het wii systeem sneeuwballen kunnen gooien,en zodoende een sneeuwbalgevecht kunnen voeren

Lijkt jullie dat als echte wintersporters ook geen ideale oude dag besteding?

Plaats een reactie