Foto van Heliskien Niels, met zus van Jaap, en minaar van Sjaak

Brand maar los jongens…

Haha Jaap, ik wist echt niet dat je een topskiester als zus had. Regel maar eens vlug VIP kaarten voor de volgende wereldbekerwedstijd :)

En sjakie, nee jongen je maakt geen kans :D

Hahaha Niels, na het zien van die foto denk je meteen aan een wereldbekerwedstrijd? :-D

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Je maakt geen kans?? het is al gebeurd jonge… voordat ik m’n board vastzette en uit de heli in een couloir sprong… :P

Gunst ja Lindsey Vonn die heeft er ook wel wat van weg.
Heb der nooit gezien zo.
Nieuw wereldbekeroutfit zeker…

@Niels
Wereldbeker Curlen bedoelde je toch?
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. :-)

Don`t eat yellow snow

Bron: Die letzte Nachrichten, 04 november 2011

"Snowboarder vermist in het Sauerland"

Sinds 3 uur vanmiddag wordt een gewapende heliboarder vermist in het Sauerland. Hoogstwaarschijnlijk gaat het hier om een Nederlander, Sjakie. Rond het middaguur zou hij een helikopter hebben gekaapt bij Flughafen Dortmund. Onder bedreiging van een scherp geslepen skistok heeft hij de piloot gedwongen koers te zetten naar het Sauerland. Hij zou volgens de inmiddels ongedeerd maar in chock verkerende piloot op zoek zijn naar een bijna naakte skister in rode badkleding. Na een aantal rondjes gevlogen te hebben boven de Kahler Asten moest de piloot zijn helikopter tot op een kleine 5 meter boven de boomtoppen navigeren, nog steeds onder bedreiging van de skistok. De dader had zijn doel ontdekt (naar mening van de piloot betrof het een blanke koe met rood deken) en sprong uit de helikopter. De piloot kon niet met zekerheid zeggen of de dader de grond bereikt had en of hij ongedeerd was. Wel is zeker dat zijn snowboard nog hoog in de boom hangt. De piloot is in shock teruggevlogen naar Dortmund en wordt inmiddels bijgestaan door medewerkers van het Rode Kruis uit Duitsland. Van dader Sjakie ontbreekt elk spoor.

Familie van Sjakie heeft inmiddels wel gereageerd. “Sjakie is vandaag hals over kop vertrokken na zijn zoveelste bezoek aan een of andere wintersport website, het liep echt de spuigaten uit” vertelde z’n zus. “Hij had blijkbaar een foto gezien en was niet meer aanspreekbaar, het leek wel een obsessie die plotsklaps Sjakie bereikte” gaat z’n zus verder. “Z’n snowboard heeft ie meegenomen en zonder afscheid te nemen ging hij er volgens hem Vondoor. We weten niet wat ons te wachten staat, we hopen het beste voor onze Sjaak”.

Verder wil de familie nog niet reageren. Ze willen eerst wachten op bevestiging van de duitse Boswachtersbond of het aangetroffen snowboard inderdaad van Sjakie is.
De duitse Kriminalpolizei heeft ook aangekondigd actie te gaan ondernemen.

gehehe lol :P (je hebt tijd over of niet :P??)

Ben ongedeerd, die koe voelde bijna hetzelfde als de dame op de foto ;-)

ghaha

+1 voor martijnski
-1 voor sjakie :p

LOL!

mama on a mission in the snow

Wat een briljant verhaal jongens +1
Ik ben door de mand gevallen. Gratis boek… dat zorgt voor plagiaat, heb zelf geen mooie fotos en dacht proberen waard haha.

One mans intermediate is another mans expert

Je hebt in ieder geval het forum weer goed op gang gekregen! +1 voor Sander :)

@sander,
Toch maar -1,
Al heliskiet de jokkebrok nog zo snel, de sherlock achterhaald hem wel

@ Sander: Gemengde gevoelens bij je bekentenis. Maar iedereen krijgt een 2e kans. Heb je nog zoiets in petto, heb m’n vrijdagmiddag er aardig mee vermaakt :)

Cees, laat Sander niet zo zweten :) I.p.v. een gratis boek wint hij het onderstaande welness arangement op de top van de berg:

null

(Dat heeft hij in mijn ogen toch wel verdiend :)

@ Cees

Dat valt onder boerwijsheden. :D

https://www.wintersport.nl/forum/topic/24919

@ Paul E: :) Ongetwijfeld heeft Sander een (zak)Japanner die dit voor hem kan vertalen.

Dat is nog wel wat anders dan dat konijnepak van pas!
Die japanners hebben trouwens wel aardige budgetten voor hun bananasplit aktiviteiten, een heel huis met al die apparatuur…
Maar zouden er nu alleen heren in die stoelen gezeten hebben?
Ze hadden in ieder geval nog wel enig oog voor privacy!
Zouden de deelnemers achteraf deze filmpjes ook ingestuurd hebben om er een boek mee te winnen?

Jongens, ik geloof dat we al aardig op weg zijn om een community te worden…

@ Cees

Wou ik ook net zeggen…
We zijn goed bezig.
Er ontstaat stilaan een groepje vaste leden…
Steeds meer mensen maken een profiel, he sjakie ;)

@ Cees, Niels: Eens! Daarom iedereen +1 :)

Ik vind dat PaulE er ook wel een groen balkje bij mag krijgen.

+157 voor Paul E dan :)

Martijnski heeft toch altijd tijd te veel, ga maar op al z’n reacties “behulpzaam” klikken :D

@ Niels: Straks moet ik verhuizen en heb ik teveel minder tijd, ik haal nu vast de schade in :)

Haha, jij was het toch die naar kortessem kwam eh?
Ik kan je komen helpen
4 dagen Oostenrijk is mijn prijs :D

@ Niels: Yep, ik word toch een appelflap ofzoiets?
En waarom is iedereen hier zo duur? Niemand is meer tevreden met iets kleins als een 2e hands skistok ofzo. M’n vrienden komen me (bijna) gratis helpen, 1 traditie en kostenpost voor de verhuizende partij…de koelkast gaat altijd vol naar boven :)

@martijnski koelkast?

Gelukkig dat het maar heineken is, en geen bier :D

@Niels: High five!

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Cees,
Niet vloeken in de koelkast!

Overigens zo’n derde balkje staat me goed :)

null

Hahaha goed bezig mannen. Even nog wat +1’tjes voor Paul E want dat heeft hij wel verdiend.

MAND!

Plaats een reactie