Ski maatje voor een shortski

Hallo,
ben op zoek naar ski maatjes die in januari ook op een shortski willen gaan, max 5 dagen.
Ik ben 44 en woon in het zuidoosten. Helaas skiën mijn vriendinnen niet (meer).
Ben een rustige skiër, liever geen zwarte pistes.
Leeftijd maakt mij niets uit. Heeft iemand ideeën of is er een particuliere organisatie die met regelmaat wat organiseert?

Hoi,

Ik ben Peter vd Berghe uit Haarlem Noord
Ik ben een redelijke skiër en ben ook niet zo van de zwarte pistes.
Nog een voorkeur voor land?

Succes

In januari kan ik helaas niet omdat ik dan al met vrienden en kennis naar Oostenrijk op wintersport ga. Eind november ga ik 4 dagen naar de Stubaier Gletscher, mocht je zin hebben om mee te gaan dan moet je maar even een berichtje doen

Hoi Peter, ja heb een voorkeur voor Oostenrijk. Jij ook?

Zeker weten

hi Sas,
al iemand gevonden?
zoek nog iemand voor een lang weekendje begin januari!
Klop maar aan als je interesse hebt.

groet

Hoi,

Hier Peter weer uit Haarlem.
Zullen wij kijken of wij iets concreets kunnen boeken?

Nog iemand op zoek naar compagnon voor shortski? Ik heb vrije plaats in mijn kamer door afzeggen van iemand. Shortski met skiworld naar Les Menuires. All-in formule. Vertrek 2/02. 3d ski in les 3Vallees !

Ik zal van 8tm12feb gaan (Oostenrijk). Sta open voor reisgenote.

Hallo… zou mssch kunnen lukken… kan je wat details geven? Ga je met de wagen of bus? Al iets geboekt? Wanneer juist terug? Welk skigebied? Etc.
Ik zou dan wel snel mijn eigen boeking naar Les Menuires moeten annuleren (als dat kan), wat wel een beetje jammer is want fantastisch skigebied en voorlopig heel veel zon daar?.. zie je het niet zitten om bij mij aan te sluiten anders? Grtj

Les Menuires zou eventueel ook n optie kunnen zijn… (check DM?)

Les Menuires zou eventueel ook n optie kunnen zijn… (check DM?)

Plaats een reactie