Hansi Hinterseer echt skiën...

Ik denk dat iedereen Hansi kent van

https://www.facebook.com/directskicom/videos/685903768177140…

Maar ik kwam vandaag toevallig dit filmpje ook tegen. Hier wordt wel even een serieus potje geskied…

Click. Click. Peace

Mooi filmpje. Ski’s ook aardig op lengte ;-)

Aequilater Nubila

En de staat van de piste is ook wat anders dan de pistes van nu…

Click. Click. Peace

Dat doet ie beter dan ik :-)

Leuke outfit in die muziekclip??
Hij skiet beter als ie zingt in ieder geval.

Zijn beste sprongen op die ouwe skis!

Vind dat eerste filmpje ook al serieus indrukwekkend hoor! Weet iemand trouwens waar dat eerste filmpje is opgenomen?

Denk Kitzbuhel/Kirchberg daar komt hij vandaan.

Dienten Die Alte schule

Ben Hansi een paar keer op de piste tegen gekomen in Jochberg en Pass Thurn. Hij is echt een goede skier, zoals al te zien is in Filmpje 1, liefst wel zonder geluid bekijken. Het ergste is dat hij ook altijd in dat witte pak onderweg is

Ben Hansi een paar keer op de piste tegen gekomen in Jochberg en Pass Thurn. Hij is echt een goede skier, zoals al te zien is in Filmpje 1, liefst wel zonder geluid bekijken. Het ergste is dat hij ook altijd in dat witte pak onderweg is

Ben Hansi een paar keer op de piste tegen gekomen in Jochberg en Pass Thurn. Hij is echt een goede skier, zoals al te zien is in Filmpje 1, liefst wel zonder geluid bekijken. Het ergste is dat hij ook altijd in dat witte pak onderweg is

Hansi is een soort van superman! Zijn muziek is zo slecht dat het gaaf is! En hij skiet toch wel een ietsjepietsje beter dan de meeste andere mensen…

@Miski Skiet ie ‘in het echt’ ook zo op z’n ouderwets benen tegen elkaar?

Click. Click. Peace

@Miski Skiet ie ‘in het echt’ ook zo op z’n ouderwets benen tegen elkaar?

*bericht bewerkt door moderator op 24 okt 2016 17:24

Click. Click. Peace

Ben Hansi een paar keer op de piste tegen gekomen in Jochberg en Pass Thurn. Hij is echt een goede skier, zoals al te zien is in Filmpje 1, liefst wel zonder geluid bekijken. Het ergste is dat hij ook altijd in dat witte pak onderweg is

Miski op 24 okt 2016 15:53

Dus je ziet hem niet? Of is het nooit wit daar?

"Hij kan echt goed skiën " Aldus @Miski.
Ach ja waarom ook niet.
Hij is tenslotte onder andere Oostenrijks kampioen reuzenslalom.
En Wereldkampioen afdaling.

Bovendien niet onverdienstelijk Schlagerzanger.Hij Zingt beter dan mijn slager inieder geval.

Altijd in het wit inderdaad.
Miski jij skiet altijd in het rood.
Voor jou is het blijkbaar altijd Kerst ?

*bericht bewerkt door moderator op 24 okt 2016 18:27

Ga ik toch eens wat beter opletten als ik nog eens in de omgeving van Kitzbuhel ben.

*bericht bewerkt door moderator op 24 okt 2016 19:01

@Rogier: Hij heeft zijn ski’s inderdaad altijd zo maar het is niet gedwongen gesloten zoals we vroeger leerden. Het lijkt erop alsof hij altijd in de buckels onderweg is.
@Hooykaas: Weet dat hij wereldkampioen geweest is maar bedoelde meer nog voor zijn leeftijd. Echter toen ik net zijn geboortedatum zocht bleek dat hij niet nog niet zo oud is, 62 jaar pas. Als je hem tegen komt dan heeft hij een zwaar leven gehad denk ik want hij lijkt stuk ouder.

@Miski Veel in de buitenlucht maakt je huid vrij oud… En ik denk dat hij ook wel eens wat nachtjes slaap heeft overgeslagen ;-)

Click. Click. Peace

@Rogier: Wij smeren ons in met zonnebrandcreme. Hansi met latschenkiefer creme

Plaats een reactie