Beste skier?

Hermann Maier…hoe die gast naar beneden kon vlammen op een afdaling was ongekend. De Olympische Spelen 1998 in Japan zal ik nooit vergeten. Check z’n afdaling (+ val en wederopstanding) maar eens.

Martijnski op 24 nov. 2011 15:38

Tsja inderdaad, na zo`n crash! goud pakken

Alberto tomba, al de rest valt in het niet tegenover hem

In de slalom toch

In dit geval, google maar eens Chemmy Allcott of Lara Gut ;-)

Francis op 24 nov. 2011 14:28

We zitten met een echte kenner hier :p

"…"

We zitten met een echte kenner hier :p

Niels op 24 nov. 2011 17:35

Als het toch op uiterlijk gaat is in de freeride wereld lindsey Dyer ook niet verkeerd :)

to ski or not to ski, thats no question

Glenn Plake

Voor mij is Bode Miller de beste ! ;p

Ik heb gelezen ergens bij het afscheid van hermann maier ben groot fan van hem dat ingmar stenmark de beste skier is met de meeste worldcupzeges en herman maier staat 2e.
Tja en met freeride heb je natuurlijk kaj zakrisson chris benchetter mike douglas en nog wel een paar maar wie daar de beste van is weet ik zo niet geniet wel van hun filmojes of films

Stefan Eberharter
Lindsey Vonn

wintergek

Dit vraagt om een nieuw topic voor boarders :) niet lullig bedoeld hoor, maar ken hier echt niemand van :)

behalve de paar boarders die genoemd werden ;-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Dit vraagt om een nieuw topic voor boarders :) niet lullig bedoeld hoor, maar ken hier echt niemand van :)

behalve de paar boarders die genoemd werden ;-)

Jeroen op 24 nov. 2011 20:36

Ken je Alberto Tomba, Herman Maier, Bode Miller e.d. niet??? :o

Lieve mensen,
Waarom denkt niemand aan Janica Kostelic en broer Ivica?
Janica was een van de eerste dames die in alle disciplines aan de top mee kon doen! Mijn absolute favoriet bij de dames!

Seth Morrison, Aurelien Ducroz, Kaj Zackrisson, Lindsey Dyer.
In Nederland Sander Kan for sure :)

Winter is coming

Seth Morrison, Aurelien Ducroz, Kaj Zackrisson, Lindsey Dyer.
In Nederland Sander Kan for sure :)

MiTi op 24 nov. 2011 22:14

Tsja Mike Douglas, Mark Abma en Henrick Winsted mogen er ook wel wezen

to ski or not to ski, thats no question

Sarah Burke hoort er nog bij evenals degenen die jij noemt en nog vele andere helden!

Winter is coming

Zeker weten Hermann Maier!!

Niet voor niets Vier wereldbekers!!

Tomba en Miller, als het gaat om slalom/afdaling. Freestyle: Geen idee, ik ken er wel een aantal, maar kan alleen zeggen welke bekend is en welke niet, niet persee wie de beste is.

Als het gaat om freestyle skiers ben ik volgens mij er 1 nog niet tegengekomen tussen al jullie inzendingen te weten Tanner Hall!!!

Kjetil André Aamodt voor mij. Olympische medailles op alle disciplines (4x goud) en 5x wereldkampioen. En wat een schitterende naam.

En wat dames betreft: Doe mij maar Julia Mancuso. Ook een mooie naam…

Kjetil André Aamodt, dat is wel echt een mooie naam ja. Klinkt lekker agressief in de bocht.

Hermann Maier natuurlijk! the Hermintor! voor en na zijn ongeluk. Ik was er bij toen hij tóch overall worldcup winnaar werd na zijn ongeval. Helemaal super.

Sean Pettit! De edit in ‘Attack of La Niña’ is de ziekste die ik ooit gezien heb.

Alberto Tomba !!!

Silvretta Montafon Liefhebber

Herman Maier en Didier Cuche. Beide 2 grootheden met een geweldige persoonlijkheid.

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Toni Sailer?

When life gets too complicated.... SKI

Mike Douglas.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Deze is ook wel o.k.; Axel Lund Svindal.

http://wepowder.nl/weblog/4331/Alpiene-vs–freeride…

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Shane McConkey hands down

Heeft daarnaast het moderne freeriden vormgegeven. Het snelst (en bijna enige) groeiende segment in de ski industrie bestond zonder deze man mogelijk niet eens.

to ski or not to ski, thats no question

De laatste twee zijn ook goed ja.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Plaats een reactie