Skipas prijs niet bekend

Ik ben aan het kijken voor ski passen voor la plagne ik heb namelijk al een app geboekt. echter kan ik nog niets vinden over de prijzen voor aankomend seizoen.

Als ik een combideal wil maken bij een reisorganisatie kan dit wel inclusief skipas. Waar baseren de organisaties hun prijzen op dan?

Ik ben aan het kijken voor ski passen voor la plagne ik heb namelijk al een app geboekt. echter kan ik nog niets vinden over de prijzen voor aankomend seizoen.

Als ik een combideal wil maken bij een reisorganisatie kan dit wel inclusief skipas. Waar baseren de organisaties hun prijzen op dan?

Loetje84 op 19 sep 2022 16:38

Deze prijzen worden vaak vantevoren al afgesproken en in groepdeals verkocht. Een reisaanbieder betaalt een andere prijs voor skipassen dan dat jij en ik doen, om dat ze een hele grote hoeveelheid afnemen.

Click. Click. Peace

De prijzen staan wat verstopt op de website van la plagne. Voor onze zoektocht naar appartement en skipas prijzen heb ik ze wel gevonden. Er staat geen tabelletje, maar wanneer je een skipas gaat bestellen zie je wel de prijzen van dit jaar.

https://www.skipass-laplagne.com/en/

hier vind je alle skipas prijzen…
vanaf november te verkrijgen blijkbaar

Plaats een reactie