gezocht; reisgenoten 2-10 april

Ik wil dit seizoen toch nog een keer gaan skiën en wel van ca 2-10 april. Mijn vriendin kan niet mee ivm haar werk dus ik zoek een of meer leuke reisgenoten. Wie heeft er zin om mee te gaan. Ik heb nu nog niks geboekt dus genoeg ruimte om daar met elkaar invulling aan te geven.

Ik heb wel een aantal voorkeuren;

  • hoger gelegen gebied , voorkeur Frankrijk. zoals bv Tignes/espace killy, Val Thorens/3vallees. Maar elk ander gebied met nu nog goede sneeuwomstandigheden en 100+ km piste is een optie.
  • het gaat mij om het skiën, apres-ski is niet echt aan mij besteed
  • appartement met (deels) zelf koken
  • reizen met de auto (ik heb auto+winterbanden)

Ik ben zelf man, 55, sportieve ervaren skiër.
wie gaat er mee?

Hallo Edwin,
Ik heb ook wel interesse om nog snel deze paasvakantie te gaan skiën in de Franse Alpen.
Ik heb sinds corona niet meer op de skilatten gestaan. Het gaat de komende dagen nog extra sneeuwen dus er is zeker nog sneeuwgarantie in de komende paasvakantie. Ik ben een redelijk goeie skiër en heb al ervaring in Frankrijk (Les 3 vallées, Les Sybelles, Les 2 Alpes, Alpe d’Huez), Oostenrijk ( Sankt Anton am Arlberg, Saalbach Hinterglemm) en Zwitserland (Grindelwald Jungfrau region). Ik ben 49 jaar en ik werk in het onderwijs. Mijn vrouw en dochter houden niet van skiën daarom dat ik mij wil aansluiten in een groepje of met 1 persoon meerijden. Ikzelf ga echt voor de fun op de skilatten in de hoger gelegen gebieden. Après-ski bars bezoeken is niets voor mij. Ik wil dus heel graag nog op de skilatten staan de komende paasvakantie. Ikzelf heb een aantal hele leuke en budget vriendelijke ideëen want in de paasvakantie kan het heel voordelig. Ik verkies een hoger gelegen skigebied boven 2.000 m. Ik pas mij heel gemakkelijk aan, en ik ben heel flexibel en sociaal. En ook heel makkelijk in omgang. Het is inderdaag leuker om met 2 of 3 te gaan skiën dan alleen naar de Alpen te vertrekken. Ik heb mijn eigen skimateriaal. In het verleden organiseerde ik zelf al eens een paar keer een skivakantie met eensgezinden op deze website en dat viel altijd heel goed mee. Ik ben dus beschikbaar om mee te gaan skiën tssn 31 maart en 15 april. Het zou fantastisch zijn om naar Frankrijk te gaan in Alpe d’Huez of les 2 alpes. Daar zijn er zelfs een aantal heel voordelige aanbiedingen voor deze paasvakantie dus niet duur maar wèl skiën in hoog gelegen gebied. Maar ik hoor ook graag jouw ideëen. Als jij zegt dat we naar Val Thorens gaan, is dat ook goed … dat was ook fantastisch daar! Je mag mij contacteren als er nog plaats is. Uiteraard wil ik meedelen in alle kosten. Het zou fijn zijn om met 2 of 3 personen een voordelig appartementje te delen … en dan let’s go for it. Ik woon in Bilzen - België (vlakbij Maastricht). Ik geef jou mijn tel nr 0032-(0)495 30 09 54. Ik ben benieuwd naar jouw reactie.
Ik kan vertrekken en meegaan wanneer jij dat bepaalt. Eén tip: Alpe d’Huez is echt de max! En er zal veel verse sneeuw liggen volgende week! Groeten Koen

Koen atomic

Koen, check je pb even.

Dag Wintersporters,

Waar gaan jullie nu naar toe ?

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Beste wintersporters,

Waar gaat die reis naartoe ?

Ski groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Plaats een reactie