Ervaren ski maatjes gezocht voor in de toekomst samen te skiën

Hey ski vrienden,

Ik ben een 37 jarige vrouw (BE) die jaarlijks gaat skiën.
Ik ben net terug uit Les Deux Alpes en zou vanaf heden mijn toekomstige ski trips in gezelschap willen doorbrengen!
Misschien is een klein groepje wel fijn? Hoe groter de groep hoe meer wachten 🙈 en ik ski graag door ⛷️

null

*bericht bewerkt door Lize op 10 apr 2023 12:50

Ben je single? Kijk dan eens op de website van VillaVibes. Hele gezellige groepsreizen met gelijkgestemden :) En van allerlei niveau, dus kleine clubjes tijdens het skiën, maar wel een grote groep om mee te après-skiën!

Uitrusten doen we thuis wel!

Misschien interesseert dit jou. https://www.wintersport.be/forum/topic/529863
Allemaal ervaren skiërs.
En je mag skiën met wie je wilt, geen vieze blikken als je alleen gaat of een klein groepje.

Dirk - LIVE unITed

Hoi Lize,
ik heb interesse om mogelijk vaker te gaan skiën.
Ben ook een fanatiek skiër en aak graag kilometers.
Stuur me pb voor oa. data, gebieden, vervoer, etc.
Ik hoor graag van je.
Grrtjs Corni

Eindelijk gevonden wat ik hier kwam zoeken! :-)
Dag Lize en anderen,

Heb je deze winter al plannen?
Wij zijn Julie (34) goede skier en Stefan (38) gemiddelde skier uit Aalst-BE en zouden het leuk vinden nieuwe mensen te leren kennen met wie we sneeuwsport kunnen delen.

Ikv ons werk past het ons beste om ergens tussen 20-27 januari of mid maart 2024 te gaan.
Ikzelf word iets blijer van sneeuw en zou het leuk vinden met een andere vrouw of groepje in januari op shortski te gaan en in maart met een dan met een koppel of groepje vb een week.

Laat gerust weten mocht het jullie gezellig lijken!

Groetjes,

Hallo Lize,
ik ben Mario (59) uit Aalst en ga reeds skiën eind januari naar Les Trois Vallées maar zou graag nog een 2de reis willen doen met gelijkgestemde skifanaten. Voor mij zoveel mogelijk skiën. Kan zelf voor vervoer zorgen. Stuur maar een PB. Ik kijk graag je reactie tegemoet. Groetjes. Mario

Hallo, ik heb net iets gepost vr de paasvakantie… moest dat n optie zijn…

*bericht bewerkt door wim4snowboarding op 30 jan 2024 17:00

Plaats een reactie