Familie skipassen of 3de kind gratis

In enkele gebieden kom ik interessante aanbiedingen tegen voor gezinnen, in sommige gevallen is bijvoorbeeld het derde kind gratis. Ik weet dat in Löfer en in het Tannheimertal dergelijke aanbiedingen zijn maar daar zijn er vast nog meer van.

Kinderen onder 10 skien gratis in Schlick2000. Moet wel icm een betalende volwassene.

intersport in Oostenrijk heeft dat kinderen tot of tot en met 10 (is mij zo vlug niet helemaal duidelijk) gratis ski’s huren als beide ouders ook ski’s huren. Dat kan denk ik redelijk aantrekkelijk zijn als je meerdere kinderen onder de 10 hebt.

Ski you later!

In de Ski-amade is ook het derde kind gratis (tm 18 jaar oudste kind) en hebben ze ook jonge gezinnen korting voor als beide ouders de skipas willen delen, maar dat moet het kind niet ouder zijn dan jaargang 2021.

In enkele gebieden kom ik interessante aanbiedingen tegen voor gezinnen, in sommige gevallen is bijvoorbeeld het derde kind gratis. Ik weet dat in Löfer en in het Tannheimertal dergelijke aanbiedingen zijn maar daar zijn er vast nog meer van.

Chris1985 op 11 okt 2023 13:09

Het vierde kind is ook gratis in het Tannheimertal. Vraag niet hoe ik het weet. En de eerste en tweede gaan tegen een schappelijke prijs. Zo blijf het nog een beetje betaalbaar. En lekker dichtbij. Sneeuwzekerheid is de laatste jaren wel een dingetje.

Klopt! We zijn er 2 keer geweest, nu lofer, stiekem al een beetje oriënteren voor 2025 ;).

Plaats een reactie