Dolomieten 6 t/m 13 januari

Wie heeft/hebben (m/v) er zin in bovenstaande week mee te gaan naar de Dolomieten. Enkele trefwoorden ervaren, humor, goed eten, nachtje hotel, nachtje in hut op piste, hele gebied door, vrijheid. Ben 2 x eerder in de Dolomieten geweest en heb toen 1x een georganiseerde huttentocht gedaan en 1 x zelf alle hutten geregeld van te voren. Plan is nu eerste en laatste nacht regelen en rest op bonnefooi. Skieen met klein rugzakje en zien waar de dag je brengt. Wil vrijdag 5 jan overdag al grootste stuk rijden, vervolgens goedkoop hotelletje onderweg en uitgerust aankomen. Indien je alleen mee wil rijden kan dat ook.

*bericht bewerkt door Sharky op 18 nov 2023 23:31

Leuk plan! Ook al ga ik niet mee, ik word helemaal blij van zo’n bericht. Ik heb oook eens een huttentocht gedaan daar en het was fantastisch!

Ik wens je nu alvast veel plezier!

Ik heb er zelf geen problemen mee alleen te skieen (soms ook lekker ;o). Het hele stuk alleen in de auto zitten vind ik wat minder en kosten van vervoer delen is ook altijd prettig. Schatting totale autokosten retour zo rond de 320. (dus 160 pp bij 2 pers, 106 bij 3 pers, 80 bij 4 pers). Mocht je in het gebied zijn en zin hebben dagje mee te skieen, samen te lunchen ect Laat maar even weten.

Beste Sharky,

Waar ergens in de Dolomieten wil je je skireis starten?

Heb nog niets geboekt dus staat nog open. ;o). Liefst bij een hotelletje waar ik eerste en laatste nacht slaap en auto kan laten staan.

Heb even rondgekeken en gok dat ik in Kronplatz start. P.s heb 30 jaar evaring hou van lekker doorskieen maar ook van lekker eten met een goed glas italiaanse wijn!

Hou dit in t oog…niet omdat ik mee ga, maar omdat t zo n leuk idee is.

Hoi Sharky,

Hoe vergevorderd zijn je plannen?
Ik ben 32 en heb snowboard/splitboard ervaring.

Groetjes bastiaan

Nog niets geboekt maar plan is om vrijdag rond uur of 10 te gaan rijden. Goedkoop hoteletje in zuidduitsland. Zaterdag hotel in kronplatz. Zat snowboarden daar. (Snowboard nivo redelijk goed) dan zondags klein rugzakje mee en hele gebied door afhankelijk weer ect (skinivo is hoog en hou van lekker doorskien) en vrijdag zelfde hotel als eerste nacht.

Super leuk idee sharky… kan niet maar kriebelt enorm!

Ik heb je een pb gestuurd kunnen we even kijken of t matcht!

Ja het is dus mogelijk op de bonnefooi een huttentocht te doen (altans in het laagseizoen). Eerste dag 50 cm sneeuw dus topweek gehad!!! fantastische mensen ontmoet. Alle talen door elkaar gesproken. Tip aan mezelf volgende x van te voren telefoonnummers hutten al opschrijven en ipv op de dag 1 of 2 dagen van te voren plannen… Zo ging het ook maar 1 dag waar het wat meer moeite heeft gekost ;o)

Plaats een reactie