Advies - Alternatief voor Go-Pro

Onze zoon van 11 jaar wil heel graag een Go-Pro om zijn acties te kunnen filmen op de piste.
Zijn er goedkopere alternatieven voor een Go-Pro en wat zouden jullie aanraden voor bevestiging, op zijn helm of op zijn borst. Ik denk maar aan een mogelijke valpartij en beschadiging naar de camera toe.

Dank je wel alvast voor jullie tips.

SJcam is wel oke.

Onze kinderen hadden een jaar of acht, negen geleden allebei een SJ4000.
Kwamen heel leuke videobeelden uit. Niks mis mee.

Voor wat betreft montage: op de helm, op de skistok (als selfiestick) en zelfs rond de schacht van de skischoen.
Kortom, ze vonden het leuk om daar mee te experimenteren.

*bericht bewerkt door Nicole_B op 21 nov 2023 10:45

Als hij de Go-Pro maar niet op zijn helm monteert.
Michael Schumacher is er invalide door geworden.
Omdat bij een val de Go-Pro door zijn helm is gedrukt.
Buiten dat Go-Pro op een helm geeft saaie beelden.

Als je nog een Yi cam (4k) kan vinden op marktplaats is dat ook een prima keus.

Aftellen maar!

Gopro, INSTA 360 , DJI. Allemaal hebben ze hun voor en nadelen. Op YouTube staan veel reviews over alle action camera’s waar ook duidelijk de voor en nadelen worden benoemd. Om de prijs te drukken zou ik er een 2dehands kopen. Dit is echt zo’n product wat vaak naar een jaar weer wordt verkocht omdat het bijna niet gebruikt wordt.

Ik vindt de mooiste beelden komen die vanuit de voorkant zijn genomen. Dus camera gemonteerd op een skistok of selfiestick.

Buiten dat Go-Pro op een helm geeft saaie beelden.

Dat zijn inderdaad minder leuke beelden.
Leuker zijn de beelden met selfiestick (of skistok)
en wat mij betreft nóg leuker: als iemand anders je filmt (en dan vooral als ie achter je aan skiet)…

De B-merken worden steeds beter en benaderen qua beeldkwaliteit de GoPro. Het bedieningsgemak zal wel wat minder zijn. Bij Bol.com zijn er veel aanbiedingen momenteel, zie bijvoorbeeld: https://www.bol.com/nl/nl/p/wolfang-ga420-action-camera-4k-6…

Vijftienhonderd is het nieuwe duizend

Plaats een reactie