Waxmachine te koop

Ik heb twee waxmachines gekocht, een daarvan mag weer in de verkoop. Zie onderstaande foto’s. Moet alleen even een nieuwe band op. Iemand een idee waar die te koop zijn?

null
null
null
null

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 10 dec 2023 10:39

Cool! Ik zou de fabrikant contacteren en het modelnummer erbij vermelden dan zullen zij je wel verder kunnen helpen.

OT: is dat al wax op de achterwand? Als het vocht is zou ik er spoedig iets aan doen.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Cool! Ik zou de fabrikant contacteren en het modelnummer erbij vermelden dan zullen zij je wel verder kunnen helpen.

OT: is dat al wax op de achterwand? Als het vocht is zou ik er spoedig iets aan doen.

Snowball op 10 dec 2023 01:18

Je bedoelt op de stenen muur? Dat is oude opgedroogde verf.

Ik heb een plaatje van de fabrikant maar kon er niks over vinden…

null

Skimatic was een dochteronderneming van Tobler ag. Ik kan ook niks meer vinden dat ze nog bestaan.
Je zou het eens bij toko.ch kunnen proberen, misschien zitten er nog wat oud medewerkers op kantoor die je kunnen helpen.

Andere optie is om Leo van sportshop.at te vragen of hij je kan helpen. Aan de sticker te zien heeft hij daar jaren dienst gedaan.

*bericht bewerkt door Snowball op 10 dec 2023 09:32

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Skimatic was een dochteronderneming van Tobler ag. Ik kan ook niks meer vinden dat ze nog bestaan.
Je zou het eens bij toko.ch kunnen proberen, misschien zitten er nog wat oud medewerkers op kantoor die je kunnen helpen.

Andere optie is om Leo van sportshop.at te vragen of hij je kan helpen. Aan de sticker te zien heeft hij daar jaren dienst gedaan.

Snowball op 10 dec 2023 09:26

Oeps, dit was een foto van de fabrikant van de schuurband… daar staat inderdaad ook een grote sticker van toko op. Ik ga weer verder zoeken op de waxmachine.

Ze zitten tegenwoordig in de chocolade. @snowball @Bram15
Tobler one
Voor het geval je er geen chocola van maken kan 😃

null

Grapje hè

Hahahaha die XXL die krijg je toch niet weggeduwt 😄

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Ja ik weet waar maar ik zie geen foto’s…

Date your skis but marry your boots

Kan op slot

Bij Koltecsport: www.koltecsport.com

Date your skis but marry your boots

Kan op slot

Bram15 op 22 jan 2024 17:13

Maar Bram, hoe is het nu afgelopen? Had je een bandschuurmachine en een waxmachine op de kop getikt?

Ik heb 3 machines gekocht. Een wintersteiger slum waxmachine, een schuurband van skimatic/toko en nog de waxmachine van een onbekend merk. Die laatste heb ik gisteren verkocht via MP. Die gene gaat volgende week naar oostenrijk en daar waxbanden zoeken.

Plaats een reactie