Skiën wo 24-1 / 28-1

Welke gezellige persoon(en) tussen 35-55 jaar lijkt het leuk om woensdag 24-1 te vertrekken naar nog nader te bepalen bestemming in Oostenrijk om 3 dagen te skiën .(wo heen en zondag terug) Ikzelf ben 45 jarige man die buiten dat ik met mijn gezin jaarlijks ga skiën ook nog met vrienden ga. Alleen door omstandigheden komt het er dit jaar niet van. Ikzelf kan redelijk/goed skiën maar ga alleen niet off-piste. Behalve leuke skitochtjes ben ik zeker in voor apres-ski en gezellig eten. Ben in bezit van eigen vervoer en skibox en vind het zeker niet vervelend om te rijden. Lukt het je leuk om met zijn 2 - 4 personen iets te ondernemen laat dan even een berichtje achter

Mag ik vragen waar de reis heen gaat?
Ik zou zelf graag naar skiwelt willen gaan namelijk

Hé TomB, nog niets gepland of geboekt . Liefst Oostenrijk met een gebied waar je lekkere tochten kan maken en ook goede sneeuw ligt. Beetje apres-ski is wel welkom om lekker na het skiën een drankje te doen maar hoeft zeker geen nachtwerk te worden of verplichting te zijn. Leuke aanbevelingen of ideeën zijn welkom

Klinkt wel heel goed, maar het weer laat het tot nu toe wel afweten voor die datum.

Ik zou graag mee gaan.
Misschien kunnen we via 0614729317 contact maken?
Gr albert

Hey, ik ben geïnteresseerd. Ik ben een gevorderde snowboarder. Ben wel 24, hoop dat dat oke is? Was het de bedoeling om het heel luxe te maken? Dat heeft voor mij eerlijk gezegd niet de prioriteit…

Plaats een reactie