Ski/Snowboard maatje/maatjes gezocht voor een weekje wintersporten tussen 4 en 11 februari

Beste medewintersporters,

Omdat mijn school vind dat wij het als studenten het heel zwaar hebben, heb ik in de week van 5 februari een week vrij, deze week zou ik graag willen benutten om een weekje te wintersporten in Oostenrijk, ook omdat ik door een andere vakantie niet de mogelijkheid heb om in de voorjaarsvakantie naar Oostenrijk te gaan. Alleen omdat deze week dus niet echt een officiële vakantie week is heeft niemand om mij heen vrij maar mogelijk is er wel iemand op dit forum die vrij is en zin heeft in wintersport.

Nu ook maar even wat meer over mijzelf,
Nou ik ben Melvin, 22 jaar oud en ik snowboard al voor twee jaar dus eigenlijk kom ik iedere piste wel naar beneden maar, opstap gaan met een skiër vind ik niet erg Ik ben wel iemand die houd van veel pistekilometers maken. Het maakt mij niet perse uit of ik in een hotel of appartement slaap. Wel heb ik eigen vervoer om naar Oostenrijk te gaan dus daar hoef je je dan geen zorgen over te maken. Voor het gebeid gaat mijn voorkeur uit naar wintersporten in Skiwelt alleen dit is geen harde ijs voor mij dus als je een leuker gebied weet laat het maar weten.

Dus lijkt het je wat om te gaan wintersporten laat het maar weten

Groetjes,
Melvin

*bericht bewerkt door Nivlems op 14 jan 2024 11:07

Skiwelt is een goeie keus

Hi Melvin,

Ik ben wel geïnteresseerd, ben 21 jaar. Heb nu 2 jaar ski ervaring en in Nederland ook een paar lessen genomen. Qua datums ben ik flexibel.

Grt. Berend

@berend.s

Kan jij ook van 2 tot 11 februari? Want volgens mij is dat de enige periode dat Melvin kan.

@berend.s

Kan jij ook van 2 tot 11 februari? Want volgens mij is dat de enige periode dat Melvin kan.

SkRed op 16 jan 2024 20:20

Jaa, ben helemaal flexibel vanaf 1 februari

@berend.s

Heb je net even een bericht gestuurd.

Als Melvin ook reageert …

Hoi, ik kan ook van 2 tot 11 februari zolang ik maar weer op 12 februari in Nederland ben

@bastiaanw en @berend.s

Kunnen jullie ook van 2 tot en met 11 februari?

Hoi, ik kan ook misschien van 2 tot 11 Februari. Aan wat voor skigebied zitten jullie te denken?

Hi Lars, er is een superaanbieding voor Risoul. Moeten we wel eigen vervoer. Als we met vier gaan… jij, @nivlems, @berend.s en ik zei de gek, is het al mogelijk om daar voor 346 euro te zitten (apartement en skipas)
https://www.sunweb.nl/wintersport/frankrijk/la-foret-blanche…

Alleen Melvin had al wel aangegeven dat het een beetje krap zou worden in zijn auto. Maar ik heb daar geen problemen mee. Zolang alle gear maar mee kan. Onderweg even stoppen bij de locale Mac of Burger King ofzo om de benen te strekken.

Plaats een reactie