Lift naar Oostenrijk vanwege staking DB

Beste wintersporters,

Ik zit hier al enkele weken in Königsleiten van de sneeuw te genieten. Voor de laatste week is het plan dat mijn vriendin ook deze kant op komt, dus daar hadden we een mooie treinreis voor geboekt. Hoewel er nog niet echt duidelijk is of er genoeg treinen rijden komende zaterdag om de reis te kunnen maken, lijkt het in ieder geval erg ingewikkeld te worden. We zijn dus alvast naar andere opties aan het kijken.

Heeft er iemand komende vrijdag of zaterdag nog een plekje vrij in de auto richting het Zillertal? Ik beschik zelf ook over een auto, dus ook locaties die op rijafstand in de buurt zijn zoals Innsbruck, Wörgl, Kitzbühel, Zell am See zijn prima opties! Uiteraard kunnen we bijdragen aan benzine.

Wij zouden er in ieder geval enorm mee geholpen zijn!

Waarom laat je haar niet vliegen op Innsbruck en haal je haar daar op?
Mijn man was destijds al in Königsleiten en heeft onze zoon en mij even opgepikt in Innsbruck.
En overigens ook nog een snowboarder die we er in Fugen uitgezet hebben.
Het is 1:15 uur rijden. Niet zoveel dus.
Transavia vanaf Amsterdam, was absoluut niet prijzig.

It is an amazing world

Thanks voor het advies! Dat was inderdaad een optie waar we aan gedacht hebben, maar de kosten voor die vluchten waren op deze termijn helaas al boven ons budget.

Uiteindelijk zijn we voor de avondvlucht Eindhoven-Salzburg gegaan. Die was voor 65€ nog best goedkoop. Pik ik d’r daar op en zijn we voor middernacht terug in Königsleiten. Dus bij deze ook als suggestie voor iedereen in hetzelfde schuitje, uiteindelijk op deze manier redelijk goed gekomen :)

*bericht bewerkt door Jasp op 22 jan 2024 15:57

Plaats een reactie