Wie wil mee 1e week paasvakantie?

Hello peepz,
Je kent het wel, van een potentiële bende schieten er nog 3 over, een koppel en ik, en we vinden het wel leuk om met een groepje op pad te zijn. Dat maakt het 's avonds ook gemakkelijker om te kaarten ;-))
Het is handig om al eens te kunnen splitten op de pistes als iemand wat pittiger of rustiger wil gaan… en het maakt den après ook gezelliger.
Wij zijn 3 snowboarders gemiddeld tot gevorderd, maar we discrimineren skiërs niet, zoals het cliché mss wil, die zijn andere jaren ook altijd mee :-)
We hebben Les Menuires in gedachten vooral omwille vd sneeuwzekerheid binnen redelijke rijafstand, en omdat L3V een heel groot gebied is waar ik toch al lang eens naartoe wil…
We zijn rond 40-45, maar zijn groepen gewoon met een marge van 5 jaar + en -… Het is belangrijker dat je matcht qua ingesteldheid en karakter = carpe diem!
Oh ja en het gaat over appt of chalet, niet het goedkoopste/duurste, maar met plaats genoeg en goed gelegen.
Season’s greetings,
Wim

*bericht bewerkt door wim4snowboarding op 30 jan 2024 16:34

Dag Wim,
Het is niet mijn gewoonte om met onbekend gezelschap op stap te gaan, maar WTH zoals je zelf zegt Carpe diem.
Ik ben zelf gevorderd snowboarder - Belg, 52 jaar jong en sportief - vaak indoor - 1 à 2 x per jaar de berg op - après-ski hoeft voor mij niet, wel gezellig terras en gezelschapsspel in de chalet.
De reis die dit jaar gepland was, werd last minute gecanceld dus indien er nog plaats is … zou je wat details kunnen geven ivm de heen/terug data, aantal piste dagen, geschatte kostprijs, vervoer vanuit B of NL, …
Jurgen

Hallo, we gaan 30mrt-6apr zat-zat, dus 6d piste.
Geschatte prijs is moeilijk mr ik had de indruk dat je vr 200-300pp wel n appt hebt met wat ademruimte. Excl skipas igv airbnb. Anders ist via chalet.com of sunweb, mr als je de som maakt komt het allml wat op tzelfde neer. Heb geen ervaring met L3V dus tis ook wat zoeken qua ligging.
Après doen we soms es, mr geen prio. Hangt vant moment af. Mr dan staan we ook niet op tafel 😆
We wisselen zelf koken af met resto, vr de fun.
Vanwaar ben je? Ik v zedelgem.

Even een tip als je naar les menuires wil… wij boeken altijd rechtstreeks via de les menuiressite. Toevallig ook voor deze week geboekt. Een groot 6 persoonsappartement ( helaas maar 2 slaapkamers) voor nog geen 900 eurootjes. En op de pas krijg je ook nog korting als je deze, vooraf boekt

Aha merci vr de tip, zal dat ook es bekijken.

Wat meer of minder luxe maakt voor mij niet uit.
Vorig jaar zaten we bv met 4 in Tignes in een klein appt, 1 slaapkamer met 2 stapelbedden en dat ging ook :)
Overleg het nog eens met je vrienden en als het voor jullie 3 goed is dan wil ik graag aansluiten.
Ik ben van Beveren (vlakbij Antwerpen)

Mooi, is genoteerd. Der is toevallig nog n 52 jarige man/skiër die mee wil 🙃
5 totaal is vr ons genoeg dus we kunnen deze week es concreet kijken nr appt opties.
Hebn jullie Fb vr groepschat op mess?

FB of whatsapp, all good
privé bericht gestuurd

Plaats een reactie