Bovenkant ski los, waarmee plakken?

Hoi allemaal,

Van het weekend thuis gekomen van nog even een paar daagjes skien, alleen bij thuiskomst bleek de bovenkant van mijn ski te zijn losgelaten. Ik had ze met van die open skidrager skiklemmen op mijn dak, dus het slechte weer onderweg heeft het blijkbaar los geweekt/geblazen.

Iemand een tip waarmee ik deze plastic bescherming weer mee vast kan plakken? Ik dacht misschien doorzichtig polimax of zo.

Groeten, Mark

null

Ik grbruik eigenlijk voor skis altijd epoxy. Eerst ff goed drogen en ontvetten.

Edwin van Riel

langzaam drogende transparante epoxy lijm om plastic/kunststof te kunnen lijmen en netjes kan uitsmeren, dan aandrukken en met een iets vlaks aan de bovenkant zoveel mogelijk luchtbellen of oneffenheden wegstrijken, ducktape er strak omheen en nachtje laten staan…(om je belag iets van bescherming zodat ducktape niet kleeft aan je belag).

*bericht bewerkt door Gerjon op 07 mei 2024 16:03

Begrijp ik het goed.
Heb je de ski’s open en bloot op je dak gemonteerd en daarmee 2000 kilometer gereden.
Ook niet best voor je bindingen trouwens.

Begrijp ik het goed.
Heb je de ski’s open en bloot op je dak gemonteerd en daarmee 2000 kilometer gereden.
Ook niet best voor je bindingen trouwens.

Hooykaas op 07 mei 2024 16:05

Gelukkig niet met t vliegtuig gereisd 😂

Edwin van Riel

Het is ook beter om op de piste de ski’s altijd in een koffer te houden, want anders worden ze ook zo blootgesteld aan de elementen…

Het is ook beter om op de piste de ski’s altijd in een koffer te houden, want anders worden ze ook zo blootgesteld aan de elementen…

RoccoH op 09 mei 2024 09:23

Maar ja, je wil ook niet dat de dakkoffer gaat afbladderen natuurlijk

Plaats een reactie