skisafari in Canada

Ik wil in januari 2013 naar Canada voor een skisafari in meerdere plaatsen. Ik ga alleen en vraag me af welke reisorganisaties skivakanties voor alleengaanden naar Canada organiseren. Wie heeft ervaring hiermee?

Geen idee of er reisorganisaties zijn die deze trips organiseren. Maar om je een beetje in te lezen zijn de blogs van Julie op wepowder.nl heerlijk:
http://www.wepowder.nl/blog/archief/920

Hoi Erna, zeker doen!
Heb je zelf ook gedaan in 2004 en vorig jaar in Amerika. Canadotravel was de reisorg. die de trip voor ons gedaan heeft. Hebben website dus ff googelen. Karin geeft goed advies, maakt de reis op maat en neemt echt alle zorgen uithanden. Wij zijn naar Canada 3 weken geweest en naar Amerika bijna 3 weken. Trek er dus wel de tijd voor uit zou ik zeggen. Hou ook rekening met, zeker in Canada, reisafstanden van een aantal uren. Wij deden een rondje vanaf Calgarij naar Fernie, Panorama, Kicking Horse, Lake Louise, Banff, Calgarij.
Alvats veel voorpret o ja … 2016 gaan we weer naar Canada maar eerst in 2014 terug naar Amerika ( nu al zin in)

Plaats een reactie