Beste aprés ski. Waarheen voor publiek van jong dertigers?

hhhhhm
Ik zou dan toch voor Mayrhofen kiezen.
Meer gericht op 25+
Ice Bar . Internationaal apresski .
Niki’s schirmbar . Veel hollanders.
Apres ski stopt hier wel om 20.00 . Volgens mij een politieverordening.
Dan wordt je in de Ice bar naar achteren geduwd , zodat het vanaf de straat lijkt of het leeg is.
Zo heeft iedereen wel een favoriet plekje … :-)

oengabunga op 17 dec. 2012 12:36

Bruck’n’Stadl in Mayrhofen voor de typische Duitse apres-ski… Icebar is voor NL-ers eind 20.

HINTERGLEMM!

La Folie Douce in Val d’Isere en Val Thorens is voor Frankrijk wel een hele vooruitgang. Ik kwam er graag. Maar Oostenrijk wint het uiteindelijk wel… Kan overal feestje bouwen als je zin hebt toch?!

Lib tech met Flow my way in the snow

Wordt de Hofstadl in Flachau niet vergeten? Super gezellig en alle leeftijden.

Hofstadl is idd gezellig! Dampfkessel ook leuk. Maar ander soort apres ski.

Serfaus-Fiss-Ladis heeft ook goede apres-ski, zoals George en Patschi in Serfaus en de Hexenalm(mijn lievelingstent) in Fiss. Lekker 's avonds wat eten en daarna direct doorgaan richting de apres-ski

Desiree, was is het verschil qua apres-ski tussen dampfkessel en hofstadl?

Westendorf!

Hofstadl is ook savonds open. Maar kan dan super druk zijn of te rustig.
Qua publiek bij apres ski vind ik het daar vaak jonger publiek.
Dampfkessel overdag bandjes en live acts. Danseressen etc. Gemengd publiek.

@Desiree thanks voor je antwoord. Mijn voorkeur gaat uit naar de Dampfkessel en wij zitten op loopafstand dus dat komt helemaal goed.

@Gast638, Wij zijn er volgende week en zitten ook op loopafstand. Ideaal :)

Als student heb je in Solden niks te zoeken. Genoeg kroegen maar vooral leeftijdscategorie vrienden van je Pa. Daarnaast is lekker apresskiën er ook niet bij want Solden ligt na vieren in de schaduw. Voor de skipistes hoef je er ook niet naar toe, weinig zwarte pistes en niet echt stijl.

Ischgl, Serfaus, St. Johann in Tirol, Solden, Gerlos en verschillende andere plaatsen gezien. Ischgl blijft voor mij toch de nummer 1. Niet alleen de apres ski maar het totaal is zeer goed in Ischgl. St Johann en Serfaus is mij ook goed bevallen. Mijn voorkeur qua apres ski zie volgorde. Gerlos te Hollands.

La Folie Douce in Tignes ^^

Al paar jaar met groep vrienden van eveneens rond de 30 jaar naar Fiss. Bevalt erg goed! Er van uitgaande dat je niet in krokus gaat, veel 30-ers gezien en gezellige sfeer!

obertauern place to be

obertauern gaan wij voor het eerst ontdekken komend seizoen!
Hotel Kesselspitze wordt het…

Plaats een reactie