Kosten Wintersporters magazine

Een geruime tijd geleden heb ik mezelf ingeschreven voor het Wintersporters magazine. De introductieprijs zou € 9,95 bedragen voor twee magazines. Nu heb ik vandaag een acceptgiro ontvangen met het verzoek om € 12,95 over te maken. Dit zal uiteraard op een fout berusten en ik ga zeker niet dood aan drie euro… maar wat nu te doen? Gewoon € 9,95 overmaken??

Als het gaat vriezen dan warm ik op!

@johan68 dit is inderdaad een fout van onze kant. Helaas hebben alle nieuwe abonnees een factuur ontvangen voor het originele tarief ipv het kortingatarief. Excuses hiervoor, dit hadden we beter moeten regelen.

Factuur hoef je niet te betalen. Je krijgt waarschijnlijk een nieuwe. Dat gaan we morgenochtend uitzoeken.

Mocht iemand de acceptgiro al wel hebben overgemaakt, dan storten we het verschil weer terug.

Dat is fijn te horen, dan wacht ik de nieuwe factuur eventjes af.

Ik had gekozen om met automatische incasso te betalen, gewoon netjes 9,95 afgehaald. dacht meld dat even voordat jullie denken dat het daar ook fout gegaan is. Kan niet wachten tot ie op de deurmat valt :)

Ik heb net gebeld. Ik mag gewoon onder het factuurnummer 9,95 euro overmaken en hun passen het aan. De melding was wel nieuw voor haar???

We hebben de onderste steen boven. Bij een kleine groep van 150 mensen is het helaas fout gegaan.

Je kunt gewoon 9,95 overmaken. Mocht je al 12,95 over hebben gemaakt, dan maken wij het verschil terug over.

Ok doe ik!!!

12.95, waar kan ik tekenen ? :P

null

Dank je Martijn!

Als het gaat vriezen dan warm ik op!

Bij mij is een automatische incasso 9,95 afsgeschreven en nu een acceptgiro van 12,95 in de bus gehad.

Bij mij is afgelopen week én €9,95 én €12,95 afgeschreven. Met wie kan ik hiervoor het beste contact opnemen?

Met Abonnementenland Bondis BV neem ik aan?

Wat naar om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan. Stuur je gegevens en de details over wat er mis ging even naar redactie@wintersporters.nl. Dan zoeken we het voor je uit. Je kunt ook direct contact opnemen met Abonnementenland, dan kun je het direct regelen: 0900 2265263

bij mijn jaarkaart van snowworld zou ook de wintersporters ( verse sneeuw) magazine bij inzitten maar helaas nooit wat op de mat zien vallen dus kocht ik ze maar . is dat nu helemaal over? anders neem ik een abbo

he-ho lets go

Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik heb ook een jaarkaart bij Snowworld en krijg 'm ook niet!

@michel @joepiedepoepie je krijgt inderdaad geen abonnement meer bij een jaarkaart van Snowworld.

Er is bij mij 9,95 afgeschreven en er is een factuur gekomen voor 12,95 EN ik heb zojuist 2 maal de VerseSneeuw ontvangen. Ik sta blijkbaar dubbel in het systeem…?

Gadgetfreak

Inmiddels keurig opgelost door Abbonnementenland

Gadgetfreak

@martijn de admin,heb meteen maar een abbotje genomen thxs voor de info

he-ho lets go

@Martijn

Ik raak een klein beetje het spoor bijster, help me even a.u.b.

Na de "verkeerde" acceptgiro van 12,95 heb ik op 17 oktober 9,95 overgemaakt onder vermelding van het factuurnummer en vervolgens een Verse Sneeuw (nummer 8?) ontvangen.

Krijg net een betalingsherinnering in de bus voor hetzelfde factuurnummer. Op deze herinnering staat dat het nummers 9 en 10 betreft.

Is de eerste betaling niet correct verwerkt?
Welke twee nummers zaten er nu precies in de introductieprijs á 9,95?

Schitterend magazine overigens !

Geef je fouten toe voordat een ander ze overdrijft.

@ Marcel,

Same here, ik dacht dat het allang was afgeschreven… heb die 9,95 maar weer overgemaakt vanochtend.

Mooi blad, fijne community dit, maar de administratie van Abo-land kan beter :p

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

@Marcel & @Arends fijn om te horen dat jullie het magazine leuk vinden en jammer om te horen dat de adminisgtratie bij abo-land niet goed gaat.

We lossen het graag op. Stuur dan even een mailtje met je gegevens en de precieze details naar redactie@wintersporters.nl

Hmmmmmmm, dat zet mij aan het denken. Ik heb alles netjes betaald, en een keer een magazine ontvangen.

Klopt dat? Omdat wij ook een abonement op een ander sneeuwmagazine hebben, heb ik het niet meer zo bijgehouden.

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

@Maartje nummer 2 ligt heel snel op de deurmat.

Ik heb 2 weken terug mij aangemeld voor het magazine. Actieprijs van 9,95 voor 2 magazines. Nu meen ik mij te herinneren dat erbij stond dat je nu nog maar 1 magazine ontvangt voor dit jaar. Is het dan nog steeds 9,95? En ben je automatisch lid voor de aankomende jaren en hoeveel uitgaven betreft het ieder jaar?

Kan overigens niet wachten tot het magazine 14 december in de bus valt :D

@Ralph het is inderdaad 9,95 voor 2 magazines. We geven 2 edities per jaar uit. Je ontvangt dus ook nummer 1 van volgend seizoen.

Ok, top Martijn. Bedankt voor je reactie.

En vandaag binnen gekregen. Eerder dan de aangegeven datum, maar niet erg natuurlijk :D

zijn de papieren versies dezelfde als op de ipad?

liever 2 weken in de sneeuw dan 1 in de zon!!

Die zijn verschillend. Hebben beide eigen inhoud.

Wanneer komt het volgende magazine?

Plaats een reactie